World of Speed: Ruf RK Coupé
Je na čase predstaviť si ďalšie vozidlo zo známeho carlistu World of Speed. Tentokrát nejde o sériovo vyrábaný voz veľkej automobilky, práve naopak. Dnes hovoríme o Ruf RK Coupé, aute vychádzajúcom z Porsche Cayman, no obsahujúcom kompresorom prepĺňaný motor 3,8l z 911 Carrera S (997). Úpravám sa okrem motoru nevyhla ani karoséria.
RK Coupé vzniklo spojením nemeckého úpravcu Ruf a talianskej karosárne StudioTorino. Ruf sa špecializuje na úpravu značky Porsche a preto sa postaral o motor, talianska karosáreň zase priniesla autu nové tvary. Celkovo vznikli dve verzie - RK Coupé na základe Caymanu a RK Spyder vychádzajúci z Boxsteru. Z každej verzie sa vyrobilo iba 49 kusov, čím táto úprava značne získala na exkluzivite.
Dizajn RK Coupé bol inšpirovaný vozidlami ako Porsche 904 GTS a Ferrari Dino 246 GT. Karosárske diely boli ručne vyrábané, výroba jedného auta trvala približne 400 hodín. Upravené boli predný a zadný nárazník z karbónu, zmenená bola zadná línia strechy a detaily ako koncovky výfukov a hliníkové viečko nádrže. Auto tiež dostalo nové disky, karbónové sedačky a kožou potiahnutý interiér.
Ruf sa postaral o zmenu dynamických parametrov vozidla. V motorovom priestore v strede auta za vodičom sa ocitol šesťvalcový boxer z Carrery S (3.8l, 355 koní). K nemu bol navyše pridaný kompresor ASA. Zvyšné úpravy čítajú nový airbox, úpravu vstrekovania paliva, preprogramovanú ECU a športový výfuk. Celkový výkon dosahuje 440 koní a 470 Nm, čo stačí na stovku za 3,8 sekundy a maximálnu rýchlosť 314 km/h.
RK Coupé vzniklo spojením nemeckého úpravcu Ruf a talianskej karosárne StudioTorino. Ruf sa špecializuje na úpravu značky Porsche a preto sa postaral o motor, talianska karosáreň zase priniesla autu nové tvary. Celkovo vznikli dve verzie - RK Coupé na základe Caymanu a RK Spyder vychádzajúci z Boxsteru. Z každej verzie sa vyrobilo iba 49 kusov, čím táto úprava značne získala na exkluzivite.
Dizajn RK Coupé bol inšpirovaný vozidlami ako Porsche 904 GTS a Ferrari Dino 246 GT. Karosárske diely boli ručne vyrábané, výroba jedného auta trvala približne 400 hodín. Upravené boli predný a zadný nárazník z karbónu, zmenená bola zadná línia strechy a detaily ako koncovky výfukov a hliníkové viečko nádrže. Auto tiež dostalo nové disky, karbónové sedačky a kožou potiahnutý interiér.
Ruf sa postaral o zmenu dynamických parametrov vozidla. V motorovom priestore v strede auta za vodičom sa ocitol šesťvalcový boxer z Carrery S (3.8l, 355 koní). K nemu bol navyše pridaný kompresor ASA. Zvyšné úpravy čítajú nový airbox, úpravu vstrekovania paliva, preprogramovanú ECU a športový výfuk. Celkový výkon dosahuje 440 koní a 470 Nm, čo stačí na stovku za 3,8 sekundy a maximálnu rýchlosť 314 km/h.
Nové ceny pre Rivals
Najnovší diel Need for Speed vyšiel takmer pred siedmymi mesiacmi, cena hry od tej doby pomaly klesala. Naposledy sme hovorili o zlacnení verzie pre Xbox One, tentokrát sa hýbali ceny verzie pre PC.
Cena hry v ProGamingShop.sk klesla o 2€ na cenu 24,99€, verzie pre konzoly Xbox 360 a PS3 zlacneli o 3€ na zhodných 29,99€.
Výhodnejšie je teraz hru kúpiť cez Origin, kde hra zlacnela o 50% až na výslednú cenu 19,99€.
Cena hry v ProGamingShop.sk klesla o 2€ na cenu 24,99€, verzie pre konzoly Xbox 360 a PS3 zlacneli o 3€ na zhodných 29,99€.
Výhodnejšie je teraz hru kúpiť cez Origin, kde hra zlacnela o 50% až na výslednú cenu 19,99€.
Ghost Games hľadá riaditeľa výpravy
Na inzerát, ponúkajúci prácu narrative directora, upozornili už zahraničné fanstránky NFS Planet aj NFS-Mania. Herné štúdio Ghost Games potrebuje človeka na rozprávanie príbehu hry. Blýska sa na lepšie časy ohľadom herného príbehu?
Ponuka práce hovorí o zodpovednosti za príbeh hry a jeho podanie hráčom. V štúdiu sú si vedomí dôležitosti príbehu vzhľadom k celkovému zážitku z hry.
Ponuka ďalej požaduje od uchádzača o zamestnanie tesnú spoluprácu s dizajnérmi. Riaditeľ bude prítomný na kastingoch (zrejme na hlavné postavy v hre). Požadovaná je niekoľkoročná prax v tvorbe AAA herných tituloch.
Inzerát spomína konkrétne aj slovo "cinematics ". Je teda pravdepodobné, že sa posunieme od obyčajného rozprávania príbehu rozprávačom počas videí smerom k hraným cutscénam vo skutočnými hercami v štýle Most Wanted / The Run. Jedno je jasné, štúdio sa snaží postaviť značku Need for Speed späť na nohy, a to je sympatický prístup. Tešíme sa na rok 2015.
Ponuka práce hovorí o zodpovednosti za príbeh hry a jeho podanie hráčom. V štúdiu sú si vedomí dôležitosti príbehu vzhľadom k celkovému zážitku z hry.
Ponuka ďalej požaduje od uchádzača o zamestnanie tesnú spoluprácu s dizajnérmi. Riaditeľ bude prítomný na kastingoch (zrejme na hlavné postavy v hre). Požadovaná je niekoľkoročná prax v tvorbe AAA herných tituloch.
Inzerát spomína konkrétne aj slovo "cinematics ". Je teda pravdepodobné, že sa posunieme od obyčajného rozprávania príbehu rozprávačom počas videí smerom k hraným cutscénam vo skutočnými hercami v štýle Most Wanted / The Run. Jedno je jasné, štúdio sa snaží postaviť značku Need for Speed späť na nohy, a to je sympatický prístup. Tešíme sa na rok 2015.
World of Speed - E3 Customization Trailer
Už na našej Facebook stránke sme upozorňovali na nový trailer z World of Speed, zameriavajúci sa na ukážku modifikácií vozidiel. Video s dĺžkou iba jemne cez jednu minútu bolo doslova nabité obrazom aj zvukom, preto sme sa ho rozhodli hlbšie rozobrať.
Vo videu si to Mitsubushi Lancer Evo X práši mestským okruhom v San Franciscu. Po stanovení času sa auto zobrazí v garáži/dieľni a je postupne vylepšované.
Na Evolution je aplikovaný performance aj visual tuning. Inými slovami - je upravovaný na jednej strane výkon a jazdné vlastnosti, na druhej strane vzhľad.
Možnosti úprav výkonu sa delia na tieto kategórie: engine, drivetrain, induction, suspension, brakes, nitro, tires. Vo videu boli aplikované diely na zlepšenie nasávania vzduchu (air intake kit), lepšie brzdy (supergrip back pads), výmena spojky (clutch master cylinder upgrade), stabilizátor (thick sway bars) a základný balík populárneho dusíku (base nitro kit). Každý diel má vplyv na vlastnosti auta, tak ako to zobrazuje tabuľka na pravej strane obrazovky. To že je hra ešte stále vo vývoji demonštruje aj fakt, že váha je zobrazovaná v librách, popisok pritom hovorí o kilogramoch.
Po stránke vzhľadu bol na auto pridaný aftermarket predný a zadný nárazník, prahy, vymenená bola tiež kapota, na kufri sa objavilo karbónové prítlačné krídlo veľkosti priemernej žehliacej dosky. Na konci bol na auto nanesený vinyl.
Po zajazdení o 12% lepšieho času na kolo je auto znovu upravované. Tentokrát je pridaný titánový výfuk (titanium exhaust), vylepšené brzdy (supergrip front pads), profi systém nitra (pro race nitro system) a nakoniec z výfukového potrubia vybratý katalyzátor.
Všetky upravené karosárske diely sú patrične nafúknuté, auto je natreté nabielo a zajazdí čas lepší o ďalších deväť sekúnd.
Do traileru sa podarilo vtesnať aj populárnu potitulkovú scénu odhaľujúcu nové vozidlo: Mini Cooper. Celkovo sa ukázané úpravy nesú v duchu NFS Underground a nie sú našťastie také striedme ako sme videli naposledy v NFS Rivals.
Vo videu si to Mitsubushi Lancer Evo X práši mestským okruhom v San Franciscu. Po stanovení času sa auto zobrazí v garáži/dieľni a je postupne vylepšované.
Na Evolution je aplikovaný performance aj visual tuning. Inými slovami - je upravovaný na jednej strane výkon a jazdné vlastnosti, na druhej strane vzhľad.
Možnosti úprav výkonu sa delia na tieto kategórie: engine, drivetrain, induction, suspension, brakes, nitro, tires. Vo videu boli aplikované diely na zlepšenie nasávania vzduchu (air intake kit), lepšie brzdy (supergrip back pads), výmena spojky (clutch master cylinder upgrade), stabilizátor (thick sway bars) a základný balík populárneho dusíku (base nitro kit). Každý diel má vplyv na vlastnosti auta, tak ako to zobrazuje tabuľka na pravej strane obrazovky. To že je hra ešte stále vo vývoji demonštruje aj fakt, že váha je zobrazovaná v librách, popisok pritom hovorí o kilogramoch.
Po stránke vzhľadu bol na auto pridaný aftermarket predný a zadný nárazník, prahy, vymenená bola tiež kapota, na kufri sa objavilo karbónové prítlačné krídlo veľkosti priemernej žehliacej dosky. Na konci bol na auto nanesený vinyl.
Po zajazdení o 12% lepšieho času na kolo je auto znovu upravované. Tentokrát je pridaný titánový výfuk (titanium exhaust), vylepšené brzdy (supergrip front pads), profi systém nitra (pro race nitro system) a nakoniec z výfukového potrubia vybratý katalyzátor.
Všetky upravené karosárske diely sú patrične nafúknuté, auto je natreté nabielo a zajazdí čas lepší o ďalších deväť sekúnd.
Do traileru sa podarilo vtesnať aj populárnu potitulkovú scénu odhaľujúcu nové vozidlo: Mini Cooper. Celkovo sa ukázané úpravy nesú v duchu NFS Underground a nie sú našťastie také striedme ako sme videli naposledy v NFS Rivals.
E3 2014 už dnes
Každoročná herná výstava E3 (Electronic Entertainment Expo) v Los Angeles zvykne byť miestom odhalenia nových dielov série Need for Speed. Tento rok výstava začína už dnes 9.6. a trvať bude až do štvrtku 12.6. 2014. Dočkáme sa aj tento rok odhalenia novej hry?
Odhalenie nového NFS na E3 sa stalo prakticky už zvykom. Predstavené alebo prezentované tu boli všetky diely z posledných pár rokov. Po tohtoročnej správe o zdržaní vývoja a vydaní nového dielu až v roku 2015 však žiadne ohlásenie neočakávame.
Každopádne bude zaujímavé sledovať tlačovú konferenciu vydavateľa série NFS - EA, ktorá začína zajtra o 21:00. Čakáme aspoň malú zmenku o hre pripravovanej na budúci rok. Zatiaľ sa môžete naladiť na stránku EA at E3 2014.
Viac noviniek však môžeme očakávať z tábora World of Speed, ktorému sa tiež venujeme. Slightly Mad Studios na WoS fóre oznámili predstavenie nových herných prvkov, screenshotov a pravdepodobne aj nového vozidla do carlistu.
Zostaňte naladení, o nových informáciách budeme informovať.
Odhalenie nového NFS na E3 sa stalo prakticky už zvykom. Predstavené alebo prezentované tu boli všetky diely z posledných pár rokov. Po tohtoročnej správe o zdržaní vývoja a vydaní nového dielu až v roku 2015 však žiadne ohlásenie neočakávame.
Každopádne bude zaujímavé sledovať tlačovú konferenciu vydavateľa série NFS - EA, ktorá začína zajtra o 21:00. Čakáme aspoň malú zmenku o hre pripravovanej na budúci rok. Zatiaľ sa môžete naladiť na stránku EA at E3 2014.
Viac noviniek však môžeme očakávať z tábora World of Speed, ktorému sa tiež venujeme. Slightly Mad Studios na WoS fóre oznámili predstavenie nových herných prvkov, screenshotov a pravdepodobne aj nového vozidla do carlistu.
Zostaňte naladení, o nových informáciách budeme informovať.
Pagani Huayra, Silverstone a dážď
Napriek tomu, že rôznych screenshotov z World of Speed sme už videli dosť, videí bolo pomerne málo (presnejšie tri). A video, ktoré ukazovalo priamo jazdu na okruhu vyšlo iba jedno. Videá totiž odhalia z hry oveľa viac než obrázky - slabé zvuky motorov a vcelku hrozivý jazdný model.
V najnovšom videu jazdí Pagani Huayra po anglickom okruhu Silverstone, video tiež ukazuje dažďové efekty. Je treba dodať, že na fyzike auta (jazdný model) a dažďových efektoch sa stále pracuje. Tak či onak - zhodnotíme čo sa nám na terajšej verzii hry nepáči a čo by sa mohlo zlepšiť.
» zlé zvuky motorov. Znejú dosť lacno a anonymne, už Need for Speed: Porsche Unleashed z roku 2000 malo lepšiu zvukovú zložku, kde mal každý motor svoj špecifický zvuk.
» zlý jazdný model. Bolo oznámené, že hra bude arkádou, ale hráči tak nejak podvedome čakali aspoň trochu uveriteľný jazdný model. Ovládanie auta na videu je však veľmi podobné posledným dielom NFS. Opäť sa dejú prejazdy ostrými zákrutami v plnej rýchlosti, zakončené náhodným driftom.
» dobrá grafika. Tá naopak prekvapila, hra vyzerá skutočne vynikajúco. Odlesky z kaluží na trati, efekty dažďa, vlajúce vlajky. Detaily auta vyzerajú neskutočne. Po vizuálnej stránke sa pripravte na hotové orgie.
» dobre umiestnené kamery. Pohľad z interiéru, pohľad z tretej osoby. Pribudol pohľad zo strechy na kapotu a cestu.
Pamätajte, že na hre sa stále pracuje. Dúfajme, že páni zo Slightly Mad studios zapracujú hlavne na jazdnom modeli vozidiel.
V najnovšom videu jazdí Pagani Huayra po anglickom okruhu Silverstone, video tiež ukazuje dažďové efekty. Je treba dodať, že na fyzike auta (jazdný model) a dažďových efektoch sa stále pracuje. Tak či onak - zhodnotíme čo sa nám na terajšej verzii hry nepáči a čo by sa mohlo zlepšiť.
» zlé zvuky motorov. Znejú dosť lacno a anonymne, už Need for Speed: Porsche Unleashed z roku 2000 malo lepšiu zvukovú zložku, kde mal každý motor svoj špecifický zvuk.
» zlý jazdný model. Bolo oznámené, že hra bude arkádou, ale hráči tak nejak podvedome čakali aspoň trochu uveriteľný jazdný model. Ovládanie auta na videu je však veľmi podobné posledným dielom NFS. Opäť sa dejú prejazdy ostrými zákrutami v plnej rýchlosti, zakončené náhodným driftom.
» dobrá grafika. Tá naopak prekvapila, hra vyzerá skutočne vynikajúco. Odlesky z kaluží na trati, efekty dažďa, vlajúce vlajky. Detaily auta vyzerajú neskutočne. Po vizuálnej stránke sa pripravte na hotové orgie.
» dobre umiestnené kamery. Pohľad z interiéru, pohľad z tretej osoby. Pribudol pohľad zo strechy na kapotu a cestu.
Pamätajte, že na hre sa stále pracuje. Dúfajme, že páni zo Slightly Mad studios zapracujú hlavne na jazdnom modeli vozidiel.
Need for Speed v ankete o najlepšie hry
Svetoznámy herný portál IGN.com chce od hráčov zistiť, ktoré sú tie najlepšie hry za posledných sedem rokov. Stanovil preto zoznam viac ako 300 rôznych hier, spomedzi ktorých môžete vybrať desať vašich najobľúbenejších. A v tomto zozname sa ocitli aj hry zo série Need for Speed.
Okrem iných známych herných peciek sa v tejto ankete ocitli konkrétne tieto diely série NFS:
» NFS Shift
» NFS Hot Pursuit (2010)
» NFS Most Wanted (2012)
» NFS Rivals
Hlasovať by ste mali čo najskôr, hlasuje sa totiž iba do druhého júna. Výsledky ankety potom budú oznámené o dva dni neskôr.
Čo k tomu dodať? Svojim prípadným hlasom určite potešíte aspoň vývojárov minulých a súčasných dielov NFS. A manažéri budú môcť prezentovať lepšie grafy.
Okrem iných známych herných peciek sa v tejto ankete ocitli konkrétne tieto diely série NFS:
» NFS Shift
» NFS Hot Pursuit (2010)
» NFS Most Wanted (2012)
» NFS Rivals
Hlasovať by ste mali čo najskôr, hlasuje sa totiž iba do druhého júna. Výsledky ankety potom budú oznámené o dva dni neskôr.
Čo k tomu dodať? Svojim prípadným hlasom určite potešíte aspoň vývojárov minulých a súčasných dielov NFS. A manažéri budú môcť prezentovať lepšie grafy.
World of Speed: Alfa Romeo Giulietta
S predstavovaním vozidiel dostupných v hre World of Speed ešte stále nie je koniec, tentokrát ide znovu o malý taliansky hatchback. Avšak tento stroj má na kapote znak, ktorý nikoho nenechá chladným - ide o Alfa Romeo.
História malých rodinných áut trvá u Alfy už nejaký ten piatok, Giulietta je najnovším zástupcom tejto rady (vyrába sa už od roku 2010). Vo World of Speed si zajazdíme pravdepodobne s motorom 1,4l s turbom a výkonom 170 koní. Po stránke koncepcie Giulietta ničím neprekvapí, má predný náhon a motor je tiež vpredu.
Auto by malo byť dostupné už v beta verzii hry (ako dobrovoľník na testovanie sa môžete prihlásiť na úvodnej stránke WorldofSpeed.com). O konkrétnej dobe spustenia betatestu však ešte stále nevieme. Táto Alfa Romeo sa však pravdepodobne pripojí k nedávno predstavenému Fiatu 500 Abarth ako tzv. "starter car" - teda auto dostupné hneď v úvode hry.
Všetky screenshoty pochádzajú z oficiálnej stránky WoS a sú v rozlíšení 1920x1080 px.
História malých rodinných áut trvá u Alfy už nejaký ten piatok, Giulietta je najnovším zástupcom tejto rady (vyrába sa už od roku 2010). Vo World of Speed si zajazdíme pravdepodobne s motorom 1,4l s turbom a výkonom 170 koní. Po stránke koncepcie Giulietta ničím neprekvapí, má predný náhon a motor je tiež vpredu.
Auto by malo byť dostupné už v beta verzii hry (ako dobrovoľník na testovanie sa môžete prihlásiť na úvodnej stránke WorldofSpeed.com). O konkrétnej dobe spustenia betatestu však ešte stále nevieme. Táto Alfa Romeo sa však pravdepodobne pripojí k nedávno predstavenému Fiatu 500 Abarth ako tzv. "starter car" - teda auto dostupné hneď v úvode hry.
Všetky screenshoty pochádzajú z oficiálnej stránky WoS a sú v rozlíšení 1920x1080 px.
Film Need for Speed na Blu-Ray
Filmová verzia hernej série Need for Speed mala premiéru už pred viac ako dvoma mesiacmi, teraz sa znova pripomína vydaním na Blu-ray a DVD. Môžete si tak znovu a znovu prehrávať vaše obľúbené scény z filmu.
Film sa má na optických médiách dostať do predaja piateho augusta. Na disku sa má okrem samotného filmu nachádzať aj niekoľko pridaných bonusov: zmazané scény, audio komentár a zopár videí z natáčania, ktoré sme vám už ale pravdepodobne ukázali. Uvidíme ako na tom bude film s cenou, pre fanúšikov však originálna verzia filmu určite bude mať hodnotu.
Film sa má na optických médiách dostať do predaja piateho augusta. Na disku sa má okrem samotného filmu nachádzať aj niekoľko pridaných bonusov: zmazané scény, audio komentár a zopár videí z natáčania, ktoré sme vám už ale pravdepodobne ukázali. Uvidíme ako na tom bude film s cenou, pre fanúšikov však originálna verzia filmu určite bude mať hodnotu.
World of Speed: Fiat 500 Abarth
Z World of Speed sa predstavuje ďalšie dostupné auto. Tentokrát ide o malý Fiat 500 Abarth - teda jeho moderné prevedenie. Je to ten správny nástroj na rýchle a úzke uličky mestských tratí.
Tento malý hatchback sa pôvodne vyrábal už v roku 1957 ako malé a lacné mestské vozítko s dvojvalcovým motorom s objemom 0,5l. Jeho oživenie prišlo v roku 2007, kde sa z neho však stala skôr štýlovka typu Mini než lacné a dostupné auto. Auto má taktiež športovú verziu, o ktorú sa postarala značka Abarth, v minulosti známa vďaka ich pretekárskym vozom.
Vo WoS sa pravdepodobne objaví verzia Abarth 595 s výkonnejším motorom 1,4l (160 koní, 230 Nm). Tiež môžeme rátať s tým, že toto bude jedno s áut, ktoré budú v hre dostupné už na začiatku.
Tento malý hatchback sa pôvodne vyrábal už v roku 1957 ako malé a lacné mestské vozítko s dvojvalcovým motorom s objemom 0,5l. Jeho oživenie prišlo v roku 2007, kde sa z neho však stala skôr štýlovka typu Mini než lacné a dostupné auto. Auto má taktiež športovú verziu, o ktorú sa postarala značka Abarth, v minulosti známa vďaka ich pretekárskym vozom.
Vo WoS sa pravdepodobne objaví verzia Abarth 595 s výkonnejším motorom 1,4l (160 koní, 230 Nm). Tiež môžeme rátať s tým, že toto bude jedno s áut, ktoré budú v hre dostupné už na začiatku.
Strana: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22