3 obrázky z NFS: Shift vo vysokom rozlíšení
Na e-mail sme obdržali priamo od EA nasledovné 3 pekné screenshoty z NFS: Shift vo vysokom rozlíšení. Okrem Lotusu Elise sa na nich predstavuje aj Porsche GT 3 a Ford GT.
V NFS: Shift až 1000 vrstiev vynilov
Naši zahraniční kolegovia z fanstránky NFSUnlimited.net uskutočnili zaujímavý rozhovor s producentom Jesse Abneym z EA. Pýtali sa hlavne na to, čo všetko ponúkne NFS: Shift svojim hráčom.
Tak napríklad čo sa týka vizuálneho tuningu, na autá by malo byť možné umiestniť až do 1000 vynilových vrstiev. Výkonové upgrady bude možné inštalovať individuálne podľa typu a značky, alebo po troch úrovniach ako v predchádzajúcich NFS. Dyno tuning však nebude možný. V single aj multiplayeri bude môcť byť naraz na trati až 16 závodníkov.
Tak napríklad čo sa týka vizuálneho tuningu, na autá by malo byť možné umiestniť až do 1000 vynilových vrstiev. Výkonové upgrady bude možné inštalovať individuálne podľa typu a značky, alebo po troch úrovniach ako v predchádzajúcich NFS. Dyno tuning však nebude možný. V single aj multiplayeri bude môcť byť naraz na trati až 16 závodníkov.
Hakosuka Skyline 2000 GT-R v NFS: Shift
Jednou z ozajstných špecialitiek vo vozovom parku NFS: Shift bude nepochybne aj Hakosuka Skyline 2000 GT-R z roku 1969. Speedhunters sa na toto auto pozreli bližšie vo svojom článku a priniesli aj 7 pekných obrázkov.
všetky nové screenshoty
6 nových screenshotov z NFS: Shift
Už dlho sme tu nemali nejaké nové obrázky z pripravovaného NFS: Shift. Napraviť by to mohlo nasledovných 6 nových kúskov, medzi ktorými nájdete aj exkluzívny záber na Audi R8.
všetky nové screenshoty
NFS: Shift príde neskôr
Vydanie NFS: Shift bude oneskorené: pôvodný európsky dátum 17. septembra sa posúva o týždeň neskôr na 24. september 2009.
V Severnej Amerike bolo vydanie naplánované na 22. september, zatiaľ nemáme informácie o tom, či tento dátum zostáva, alebo sa takisto posúva o týždeň.
V Severnej Amerike bolo vydanie naplánované na 22. september, zatiaľ nemáme informácie o tom, či tento dátum zostáva, alebo sa takisto posúva o týždeň.
Producenti NFS: Shift v nových rozhovoroch
Vývojári podieľajúci sa na výrobe nového NFS: Shift podstúpili v posledných dňoch viacero rozhovorov s novinármi. Michael Mann predstavil prednosti hry priamo na stránke EA v rozhovore nazvanom A Look Under the Hood.
Jesse Abney zasa odpovedal na otázky redaktora giantbomb.com v tomto posteľovom videointerview.
Jesse Abney zasa odpovedal na otázky redaktora giantbomb.com v tomto posteľovom videointerview.
Jesse Abney zodpovedal vaše otázky k NFS: Shift
Nedávno sme vám ponúkli možnosť spýtať sa vývojárov NFS: Shift na to, čo vás ohľadom hry zaujíma (novinka). Najlepšie otázky sme vybrali a posunuli priamo do EA. Netrvalo dlho a producent Jesse Abney takmer všetky zodpovedal, bohužiaľ niektoré odpovede boli vyhýbavé a tak sme sa vlastne nič nedozvedeli. Tu sú odpovede na naše/vaše otázky:
Otázka: Ak v hre prepichneme gumy, budeme môcť vojsť do boxu a vymeniť ich?
Odpoveď: Jedná sa o tradičnú dizajnérsku dilemu - ako vybalancovať realizmus a zábavu, dve protichodné sily vo videohernom závodení. Príliš veľa ľudí je zbytočne trestaných v čistokrvných simulátoroch. Zámerom Shiftu je udržať hru zábavnou, ale takisto priniesť určitú flexibilitu aby aj najskúsenejší hráči mali čo robiť. Nastavenia obtiažnosti, adaptívny herný systém ako aj individuálne jazdné nastavenia prinesú viac komplexnú prispôsobiteľnosť.
Otázka: Môžete nám povedať niečo o hardwarových nárokoch?
Odpoveď: Shift bude hviezdiť na najnovších hardwarových konfiguráciách, avšak ukrátení nebudú ani majitelia starších strojov. DirectX 9a umožní plne nastaviteľnú grafiku a vynikajúcu rovnováhu detailov a výkonu.
Otázka: Budú v NFS: Shift nejaké licencované custom diely?
Odpoveď: Áno, budú. Hra by mala obsahovať rozsiahly zoznam dielov, ktoré budú odrazom tých, ktoré sa vyskytujú vo svete profesionálneho závodenia.
Všetky otázky a odpovede (aj od iných NFS stránok) si môžete prečítať v angličtine na Needforspeed.com.
Otázka: Ak v hre prepichneme gumy, budeme môcť vojsť do boxu a vymeniť ich?
Odpoveď: Jedná sa o tradičnú dizajnérsku dilemu - ako vybalancovať realizmus a zábavu, dve protichodné sily vo videohernom závodení. Príliš veľa ľudí je zbytočne trestaných v čistokrvných simulátoroch. Zámerom Shiftu je udržať hru zábavnou, ale takisto priniesť určitú flexibilitu aby aj najskúsenejší hráči mali čo robiť. Nastavenia obtiažnosti, adaptívny herný systém ako aj individuálne jazdné nastavenia prinesú viac komplexnú prispôsobiteľnosť.
Otázka: Môžete nám povedať niečo o hardwarových nárokoch?
Odpoveď: Shift bude hviezdiť na najnovších hardwarových konfiguráciách, avšak ukrátení nebudú ani majitelia starších strojov. DirectX 9a umožní plne nastaviteľnú grafiku a vynikajúcu rovnováhu detailov a výkonu.
Otázka: Budú v NFS: Shift nejaké licencované custom diely?
Odpoveď: Áno, budú. Hra by mala obsahovať rozsiahly zoznam dielov, ktoré budú odrazom tých, ktoré sa vyskytujú vo svete profesionálneho závodenia.
Všetky otázky a odpovede (aj od iných NFS stránok) si môžete prečítať v angličtine na Needforspeed.com.
3 nové obrázky z NFS: Shift
Na oficiálnych stránkach EA sa objavili 3 nové obrázky z NFS: Shift. Na prvých dvoch môžete vidieť jednu z ozajstných automobilových klasík: Nissan Skyline 2000 GT-R z roku 1969. Tretí obrázok ukazuje takisto legendárny Nissan Silvia S14.
5 screenshotov vo vysokom rozlíšení
NFS: Shift sa nám predstavuje na týchto piatich pekných screenshotoch v HD rozlíšení. Screeny sú staré len niekoľko hodín.
všetky nové screenshoty