Nazrite do zákulisia výroby NFS: World Online
Developerský NFS blog nám opäť ponúka možnosť nazrieť do zákulisia výroby pripravovanej onlinovky NFS: World Online. Podobne ako v prvej časti, vývojár Eduardo Agostini nám ukáže progres jeho tímu vo vylepšovaní spojeného sveta NFS: Carbon a Most Wanted. Taktiež predstavuje čo-to z vizuálneho tuningu a zameriava sa aj na nový policajný Charger, ktorý sa v hre objaví. To všetko v článku All the World's a Stage: Episode 2.
Premeny herného sveta vo World Online
V NFS: World Online, pripravovanej onlinovke od EA, na nás čakajú spojené mestá Rockport z Most Wanted a Palmont z Carbonu. Vzhľadom na to, že doba za posledných 4-5 rokov značne pokročila, úlohou dizajnérov a grafikov z EA je vylepšiť tieto mestá tak, aby zodpovedali súčasným špičkovým požiadavkam. Presne o tomto pojednáva nový článok s názvom All the World's a Stage na developerskom blogu NFS.
World Online verejné testovanie na Taiwane
Taiwanci ako prví na svete môžu vyskúšať na vlastnej koži nové NFS: World Online. Tamojšia pobočka Electronic Arts práve zverejnila testovaciu verziu hry pre verejnosť. Bohužiaľ, registrácia aj samotná hra je celá v čínštine a servery sú určené výhradne pre Áziu, takže našinec si hru zahrá len veľmi ťažko.
28 nových screenshotov z World Online!
Taiwanský web NFSPC.tw zverejnil sériu 28 screenshotov z NFS: World Online. Okrem rôznych menu nám ukazujú aj modrý VW Golf vo free roame.
všetky nové screenshoty
2 gameplay videá z NFS: World Online!
Na internet sa dostali prvé dve gameplay videá z pripravovaného veľkého projektu EA, NFS: World Online. Hra bude prístupná pre široké masy hráčov, ktorí si chcú zajazdiť proti sebe cez internet, navyše bude úplne zadarmo. Najprv bude World Online vydané v Ázii, neskôr, po vychytaní všetkých chýb aj v Európe a Amerike. K nám by mohla teda doraziť v prvej polovici budúceho roka.
Dve in-game videá nám ukazujú jazdenie po meste vo free roame. Ak sa vám zdajú zachytené lokácie povedomé, tak vedzte, že herný svet pozostáva práve zo spojených miest z Most Wanted a Carbonu.
Dve in-game videá nám ukazujú jazdenie po meste vo free roame. Ak sa vám zdajú zachytené lokácie povedomé, tak vedzte, že herný svet pozostáva práve zo spojených miest z Most Wanted a Carbonu.
World Online príde aj do Európy a Ameriky
O pripravovanej onlinovke NFS: World Online sa toho už mnoho popísalo, avšak hra bola pre nás nezaujímavá vzhľadom na to, že mala byť pôvodne určená len pre ázijský trh.
Online magazín Kikizo však nedávno zverejnil rozsiahly rozhovor s producentom Jesse Abneym, v ktorom potvrdil, že beta testovanie by sa malo začať koncom tohto roka tiež v Severnej Amerike a začiatkom 2010 aj v Európe.
Online magazín Kikizo však nedávno zverejnil rozsiahly rozhovor s producentom Jesse Abneym, v ktorom potvrdil, že beta testovanie by sa malo začať koncom tohto roka tiež v Severnej Amerike a začiatkom 2010 aj v Európe.
5 nových screenshotov z NFS: World Online
Nemeckej fansite NFS-Planet.de sa podarilo získať 5 screenshotov z beta verzie Need for Speed: World Online. Tie ukazujú okrem samotného závodu aj menu a interface hry.
Ako môžeme vidieť, hra si príliš nezakladá na grafike, keďže je zameraná hlavne na online závodenie. World Online vychádza už toto leto v ázijských krajinách, po pilotnej prevádzke a odladení by sa mala hra dostať aj do západného sveta.
všetky nové screenshoty
Ako môžeme vidieť, hra si príliš nezakladá na grafike, keďže je zameraná hlavne na online závodenie. World Online vychádza už toto leto v ázijských krajinách, po pilotnej prevádzke a odladení by sa mala hra dostať aj do západného sveta.
Nové interview o World Online
Taiwanská fansite NFSPC nedávno vyspovedala Product Managera z EA ohľadom NFS: World Online. Táto free onlinovka bude vydaná v Ázii už toto leto. Interview nie je po anglicky, ale môžete si zapnúť anglické titulky.
Užívateľské rozhranie World Online odhalené
Oficiálny Need for Speed blog nám priniesol bližší pohľad na užívateľské rozhranie, ktoré nás privíta v pripravovanej onlinovke NFS: World Online.
Je potešujúce, že rozhranie nebude obmedzované konzolovými verziami a bude plne prispôsobené PC architektúre. Komponenty na obrazovke budú voliteľné a polohovateľné, nebude chýbať možnosť minimalizovať ich. Budete si ich môcť presunúť napríklad aj na druhý monitor, ak bude zapojený, a prvý využívať iba pre hru.
Je potešujúce, že rozhranie nebude obmedzované konzolovými verziami a bude plne prispôsobené PC architektúre. Komponenty na obrazovke budú voliteľné a polohovateľné, nebude chýbať možnosť minimalizovať ich. Budete si ich môcť presunúť napríklad aj na druhý monitor, ak bude zapojený, a prvý využívať iba pre hru.