NFS Master: víťazi 4. kola
V štvrtom kole našej tuningovej súťaže NFS Master o dve originálky NFS: Undercover sme obdržali celkovo 347 hlasov pre najkrajšie BMW M3 GTR. Najviac z nich, až 78 putovalo ku súťažiacemu s nickom miro423, za ním sa umiestnil PANZER s 40 hlasmi. Obaja tak postupujú so finále, gratulujeme!
Registrácia do súťaže bola ukončená koncom minulého týždňa a tak vám aspoň ponúkam možnosť rozhodnúť o posledných dvoch finalistoch súťaže. To môžete urobiť hlasovaním o víťazovi posledného 5. kola s najkrajším Toyotou Corollou GT-S (AE86).
miro423 | PANZER |
Registrácia do súťaže bola ukončená koncom minulého týždňa a tak vám aspoň ponúkam možnosť rozhodnúť o posledných dvoch finalistoch súťaže. To môžete urobiť hlasovaním o víťazovi posledného 5. kola s najkrajším Toyotou Corollou GT-S (AE86).
NFS Master: kto vyhral tretie kolo?
Naša tuningová súťaž NFS Master o dve originálky NFS: Undercover beží už nejaký ten týždeň a momentálne nastal čas zverejniť víťazov jej 3. kola, ktoré bolo venované tuningu Nissanu 350Z. Z celkových 290 hlasov získal najviac letec_de_haluz (42 hlasov), za ním sa umiestnili hneď dvaja súťažiaci, ktorí už majú vo finále istú účasť z druhého a prvého kola - MaKaCTiM (25 hlasov) a Hospodin (24 hlasov). Preto do finále postúpil ďalší v poradí sidi s 20 hlasmi. Gratulujeme!
Súťaž sa nám pomaly ale isto blíži do veľkého finále, dnes do polnoci máte poslednú šancu zapojiť sa so svojou Toyotou Corollou GT-S (AE86) v poslednom 5. kole. Registračný formulár a potrebné informácie nájdete v sekcii NFS Master.
Takisto máte možnosť hlasovať a rozhodnúť o víťazovi 4. kola s najkrajším BMW M3 GTR.
letec_de_haluz | sidi |
Súťaž sa nám pomaly ale isto blíži do veľkého finále, dnes do polnoci máte poslednú šancu zapojiť sa so svojou Toyotou Corollou GT-S (AE86) v poslednom 5. kole. Registračný formulár a potrebné informácie nájdete v sekcii NFS Master.
Takisto máte možnosť hlasovať a rozhodnúť o víťazovi 4. kola s najkrajším BMW M3 GTR.
NFS Master pokračuje; víťazi druhého kola
Naša tuningová súťaž NFS Master o dve originálky NFS: Undercover je v plnom prúde, poďme sa teda pozrieť na výsledky hlasovania v 2. kole, kde ste posielali svoje Ford Mustang Shelby GT500. Toto hlasovanie dopadlo veľmi zaujímavo, keďže ho s prehľadom vyhral Reemus s 33 hlasmi (z celkových 236), ktorý už ale do finále postúpil z 1. kola. Do finále z 2. kola teda postupujú súťažiaci, ktorí sa umiestnili na druhej a tretej priečke. Konkrétne to sú: Paulos (27 hlasov) a MaKaCTiM (25 hlasov). Gratulujeme!
Ak patríte medzi tých čo neuspeli, alebo ste sa do súťaže ešte nezapojili, tento týždeň máte poslednú šancu - do nedele 23:59 je otvorená registrácia do posledného 5. kola, kde tunujeme Toyotu Corollu GT-S (AE86). Registračný formulár a potrebné informácie nájdete v sekcii NFS Master.
Taktiež nezabudnite hlasovať o víťazovi 4. kola s najkrajším BMW M3 GTR. Len včera sa skončilo hlasovanie v 3. kole, viťazov zverejníme čoskoro.
Paulos | MaKaCTiM |
Ak patríte medzi tých čo neuspeli, alebo ste sa do súťaže ešte nezapojili, tento týždeň máte poslednú šancu - do nedele 23:59 je otvorená registrácia do posledného 5. kola, kde tunujeme Toyotu Corollu GT-S (AE86). Registračný formulár a potrebné informácie nájdete v sekcii NFS Master.
Taktiež nezabudnite hlasovať o víťazovi 4. kola s najkrajším BMW M3 GTR. Len včera sa skončilo hlasovanie v 3. kole, viťazov zverejníme čoskoro.
NFS Master: víťazi prvého kola
V dňoch 16.3. až 22.3. ste mali možnosť hlasovať o víťazovi prvého kola našej tuningovej súťaže NFS Master. Do prvého kola, kde sa súťažilo o najkrajší Mitsubishi Lancer EVO IX, sa zapojilo 32 súťažiacich a v hlasovaní sme zaznamenali 273 hlasov. Na základe tohto hlasovania môžeme celkom jednoznačne určiť víťazov, ktorí postupujú ďalej v hre o 2 originálky NFS: Undercover. Stali sa nimi Hospodin (39 hlasov) a Reemus (28 hlasov). Gratulujeme!
Zároveň si dovolím pripomenúť, že stále hlasujeme o víťazovi druhého kola, takže ak ste tak ešte neurobili, určite vyjadrite svoj názor. Ak radi tunujete autá v NFS, môžete sa zapojiť do 3. kola súťaže so svojím Nissanom 350Z. Registračný formulár a potrebné informácie nájdete v sekcii NFS Master. Aktuálne kolo ako aj hlasovanie sa vždy strieda o polnoci z nedele na pondelok.
Hospodin | Reemus |
Zároveň si dovolím pripomenúť, že stále hlasujeme o víťazovi druhého kola, takže ak ste tak ešte neurobili, určite vyjadrite svoj názor. Ak radi tunujete autá v NFS, môžete sa zapojiť do 3. kola súťaže so svojím Nissanom 350Z. Registračný formulár a potrebné informácie nájdete v sekcii NFS Master. Aktuálne kolo ako aj hlasovanie sa vždy strieda o polnoci z nedele na pondelok.
NFS Master: tuningová súťaž pokračuje
Naša súťaž v tunovaní áut NFS Master sa medzičasom prehupla do druhého kola, kde môžete posielať svoje obrázky americkej klasiky Ford Mustang Shelby GT500. Pripomínam, že obrázky môžu byť z ktoréhokoľvek NFS, v ktorom sa toto auto objavilo. Preto ak máte chuť sa zviditeľniť a vyhrať originálku NFS: Undercover, neváhajte a registrujte sa, druhé kolo končí už zajtra o polnoci.
Zároveň sa nám už začalo aj hlasovanie o víťazovi minulého kola, ktoré bolo venované EVU IX. Myslím, že ste zaslali naozaj zaujímavé výtvory a rozhodne je z čoho vyberať.
Zároveň sa nám už začalo aj hlasovanie o víťazovi minulého kola, ktoré bolo venované EVU IX. Myslím, že ste zaslali naozaj zaujímavé výtvory a rozhodne je z čoho vyberať.
NFS Master - štartuje nová súťaž v tuningu
Radi tunujete autá v Need for Speed? V tom prípade by vás mohla zaujať naša nová súťaž NFS Master o dve originálky NFS: Undercover, ktorú sme pripravili v spolupráci so Sector.sk. Na rozdiel od ostatných súťaží však v tejto nebude záležať všetko len od šťastia, ale pôjde hlavne o vaše umenie a zručnosti v tunovaní áut.
Celá súťaž bude prebiehať v piatich kvalifikačných kolách, z ktorých postúpi 10 z vás do veľkého finále. O postupujúcich, ako aj o víťazovi finále sa rozhodne vo verejnom hlasovaní priamo tu na NeedForSpeed.sk. Jedno kolo bude trvať vždy presne týždeň, od pondelka 00:00 do nedele 23:59.
Nezáleží pritom, ktoré NFS je vaše najobľúbenejšie, obrázky áut môžete posielať z ktoréhokoľvek dielu, od NFS: Underground 2 až po najnovšie NFS: Undercover. A aby boli vaše šance na výhru ešte vyššie, rozhodli sme sa, že sa môžete zapojiť do ľubovoľného počtu kvalifikačných kôl. Ak teda neuspejete v prvom, môžete to skúsiť v druhom, treťom atď. Ale pozor - každý týždeň sa tunuje iné auto! Podrobné informácie, ako aj registračný formulár nájdete v samostatnej sekcii.
Celá súťaž bude prebiehať v piatich kvalifikačných kolách, z ktorých postúpi 10 z vás do veľkého finále. O postupujúcich, ako aj o víťazovi finále sa rozhodne vo verejnom hlasovaní priamo tu na NeedForSpeed.sk. Jedno kolo bude trvať vždy presne týždeň, od pondelka 00:00 do nedele 23:59.
Nezáleží pritom, ktoré NFS je vaše najobľúbenejšie, obrázky áut môžete posielať z ktoréhokoľvek dielu, od NFS: Underground 2 až po najnovšie NFS: Undercover. A aby boli vaše šance na výhru ešte vyššie, rozhodli sme sa, že sa môžete zapojiť do ľubovoľného počtu kvalifikačných kôl. Ak teda neuspejete v prvom, môžete to skúsiť v druhom, treťom atď. Ale pozor - každý týždeň sa tunuje iné auto! Podrobné informácie, ako aj registračný formulár nájdete v samostatnej sekcii.
Revolúcia v Need for Speed! 3 nové tituly už tento rok: info + screenshoty
Po avizovaných zmenách a prepúšťaní v EA, keď bola budúcnosť Need for Speed veľmi neistá, konečne vieme, čo bude sa bude diať so sériou v budúcnosti. A myslím, že sa naozaj máme na čo tešiť!
Electronic Arts rozdelí značku Need for Speed do troch rozdielnych žánrov: na jeseň tohto roka príde simulácia Need for Speed: Shift a arkáda Need for Speed: Nitro, neskôr sa dočkáme aj voľne hrateľnej akčnej MMOG (massively multiplayer online game) s názvom Need for Speed: World Online.
Need for Speed: Shift má na starosti štúdio Slightly Mad, ktoré už má skúsenosti z vývoja GT Legends a GTR 2. Shift bude zameraný na vernú simuláciu závodenia - nie však iba čo sa týka správania áut, ale aj samotnej postavy závodníka. To je podľa slov Keitha Munra tým, čím sa bude hra odlišovať od ostatných. V hre sa máme dočkať aj pohľadu z kokpitu, kde budeme svedkami pohybov hlavy závodníka a pôsobenia gravitačného zrýchlenia. Marketingový šéf Munro dodal, že automobiloví nadšenci budú Shift milovať, ale mainstreamoví hráči budú tiež určite spokojní. Hra vyjde koncom roka 2009 pre PC, Xbox 360, PS3 a PSP.
Need for Speed: Nitro je vyvíjané v EA Montreal pre Nintendo Wii a DS. Má to byť zábavná a rýchla arkáda stavajúca hlavne na výbornej grafike a unikátnom vizuálnom pojatí. Nemala by však v ničom pripomínať predchádzajúce časti série. Vyjde takisto koncom tohto roka.
Need for Speed: World Online bude onlinovkou vydanou pod Play 4 Free, kam už v súčasnosti parí napríklad FIFA Online alebo Battlefield Heroes. Vyvíjajú ju ľudia z EA Black Box spoločne s online štúdiom EA v Singapúre. Hra bude zo začiatku určená iba pre hráčov z Ázie a po overení úspechu by mala expandovať aj na západ. World Online by mal priniesť najviac lincencovaných áut, tuningových častí a herných módov v celej histórii série, bude teda podľa všetkého zameraný hlavne na tuning a porovnávanie customizovaných vozidiel medzi hráčmi.
Tak to vidíte, Need for Speed tak ako ho poznáme skončilo s dielom Undercover a teraz pokračuje v troch rôznych smeroch, pričom žiadny z nich nepripomína ten pôvodný. Myslím, že hlavne NFS: Shift si u nás získa veľa fanúšikov, a určite sa k sérii vrátia aj mnohí tí, ktorí na ňu už zanevreli. NFS: Nitro bude pravdepodobne len doplnkovou hrou na odreagovanie, navyše môže byť zaujímavá len pre majiteľov Wii alebo DS. NFS: World Online je zasa úplne nový koncept a ťažko povedať čo prinesie, avšak je pre nás nezaujímavý kvôli počiatočným lokálnym obmedzeniam.
Electronic Arts rozdelí značku Need for Speed do troch rozdielnych žánrov: na jeseň tohto roka príde simulácia Need for Speed: Shift a arkáda Need for Speed: Nitro, neskôr sa dočkáme aj voľne hrateľnej akčnej MMOG (massively multiplayer online game) s názvom Need for Speed: World Online.
Need for Speed: Shift má na starosti štúdio Slightly Mad, ktoré už má skúsenosti z vývoja GT Legends a GTR 2. Shift bude zameraný na vernú simuláciu závodenia - nie však iba čo sa týka správania áut, ale aj samotnej postavy závodníka. To je podľa slov Keitha Munra tým, čím sa bude hra odlišovať od ostatných. V hre sa máme dočkať aj pohľadu z kokpitu, kde budeme svedkami pohybov hlavy závodníka a pôsobenia gravitačného zrýchlenia. Marketingový šéf Munro dodal, že automobiloví nadšenci budú Shift milovať, ale mainstreamoví hráči budú tiež určite spokojní. Hra vyjde koncom roka 2009 pre PC, Xbox 360, PS3 a PSP.
Need for Speed: Nitro je vyvíjané v EA Montreal pre Nintendo Wii a DS. Má to byť zábavná a rýchla arkáda stavajúca hlavne na výbornej grafike a unikátnom vizuálnom pojatí. Nemala by však v ničom pripomínať predchádzajúce časti série. Vyjde takisto koncom tohto roka.
Need for Speed: World Online bude onlinovkou vydanou pod Play 4 Free, kam už v súčasnosti parí napríklad FIFA Online alebo Battlefield Heroes. Vyvíjajú ju ľudia z EA Black Box spoločne s online štúdiom EA v Singapúre. Hra bude zo začiatku určená iba pre hráčov z Ázie a po overení úspechu by mala expandovať aj na západ. World Online by mal priniesť najviac lincencovaných áut, tuningových častí a herných módov v celej histórii série, bude teda podľa všetkého zameraný hlavne na tuning a porovnávanie customizovaných vozidiel medzi hráčmi.
Tak to vidíte, Need for Speed tak ako ho poznáme skončilo s dielom Undercover a teraz pokračuje v troch rôznych smeroch, pričom žiadny z nich nepripomína ten pôvodný. Myslím, že hlavne NFS: Shift si u nás získa veľa fanúšikov, a určite sa k sérii vrátia aj mnohí tí, ktorí na ňu už zanevreli. NFS: Nitro bude pravdepodobne len doplnkovou hrou na odreagovanie, navyše môže byť zaujímavá len pre majiteľov Wii alebo DS. NFS: World Online je zasa úplne nový koncept a ťažko povedať čo prinesie, avšak je pre nás nezaujímavý kvôli počiatočným lokálnym obmedzeniam.
Kompletná 5-ročná história webu v kocke
Minulý týždeň sme oslávili 5. výročie vzniku nášho webu NeedForSpeed.sk, a preto si myslím, že nastal pravý čas ohliadnuť sa za jeho pomerne dlhou minulosťou. Prečítajte si teda sľubovaný článok, v ktorom som sa snažil zhrnúť celú históriu do niekoľkých odsekov, aby som vám priblížil, ako web vznikol a ako to tu kedysi fungovalo. Pozrieť sa môžete aj na screenshoty všetkých predchádzajúcich dizajnov, vrátane nikdy nezverejnených konceptov a návrhov.
» Prečtajte si celý článok
» Prečtajte si celý článok
Oslavujeme 5. narodeniny!
Možno tomu nebudete chcieť veriť, ale dnes uplynie presne 5 rokov od spustenia NeedForSpeed.sk, webu, ktorý práve čítate. Bolo to v roku 2003, konkrétne 19. decembra, keď som založil fanstránky o hre NFS: Underground, na ktoré v tej dobe zavítalo zopár desiatok ľudí denne. Maličké slovenské fanstránky sa postupom času premenili v mohutný NFS portál, ktorý obstojí aj v konkurencii najlepších svetových NFS webov. To by však nebolo možné bez vás, skvelých návštevníkov a verných fanúšikov. Dovoľte mi preto vysloviť úprimnú vďaku za prejavenú dôveru, a vstúpiť spoločne s vami do ďalšej päťročnice so želaním, nech je minimálne taká úspešná, ako bola tá uplynulá!
V najbližších dňoch sa môžete tiež tešiť na niekoľko narodeninových prekvapení: budeme súťažiť o hry a v samostatnom článku sa obzrieme za celou históriou webu.
V najbližších dňoch sa môžete tiež tešiť na niekoľko narodeninových prekvapení: budeme súťažiť o hry a v samostatnom článku sa obzrieme za celou históriou webu.
NFS naživo: Need for Speed Live
Electronic Arts sa rozhodolo preniesť sériu Need for Speed do reálneho života. Na tohtoročnej automobilovej SEMA Show v Las Vegas EA ohlásilo festival s názvom Need for Speed Live, ktorý sa uskutoční budúce leto na okruhu Brands Hatch Circuit blízko Londýna. Akcia bude trvať celý víkend a bude ukážkou NFS hier, exotických áut, tunerov, hudby a všetkých fanúšikov rýchlych kolies. Taktiež sa tam objaví niekoľko drifterov zo Severnej Ameriky, Európy a Japonska aby sa proti sebe zúčastnili v súťaži kontinentov. K Need for Speed Live už bola spustená aj webová stránka na adrese NeedForSpeedLive.com (zatiaľ bez obsahu).