12 nových screenshotov z NFS: ProStreet
Herný server GamesRadar.com nedávno zverejnil týchto 12 nových screenshotov z Need for Speed: ProStreet. Sú v pomerne slušnej kvalite a vysokom rozlíšení. Niektoré z nich sme už mali možnosť vidieť v poľskom časopise PLAY (viď. sekciu Scany).
všetky nové screenshoty
Ďalšia veľká nádielka wallpaperov s motívom NFS: ProStreet
Opäť tu máme nové tapety na plochu z motívom NFS: ProStreet a opäť z Ruska. Tentokrát sú však z fanstránky NFS-Racing.com a je ich dohromady 17:
všetky nové wallpapery
22 nových ProStreet wallpaperov
Ruská komunita okolo serveru NFS World Site chrlí jeden wallpaper za druhým, preto je dnešná nádielka pomerne rozsiahla - až 22 kusov tapiet s motívom Need for Speed: ProStreet.
všetky nové wallpapery
Odpovede od vývojárov na otázky verejnosti
Nedávno ste mali možnosť položiť vývojárom NFS: ProStreet ľubovoľnú otázku prostrednícvom akcie, ktorú organizovala fanstránka NFSUnlimited.net (viď. novinka nižšie). Zo všetkých doručených otázok sa vývojári rozhodli odpovedať na 12. Prvých 6 odpovedí zverejnila spomínaná fanstránka už dnes, druhá polovica bude publikovaná o mesiac. V skratke zhrniem, čo nového sme sa dozvedeli:
» Ovládanie vozidiel sa bude značne odlišovať od predchádzajúcich častí NFS a bude sa viac podobať na simulácie typu Gran Turismo alebo Forza.
» Poškodenie na autách sa bude dať provizórne opraviť použitím lepiacej pásky (ako na obrázku). Taktiež sa budú dať opraviť kompletne v servise, ale hráča to bude stáť viac peňazí.
» Vozidlá sa budú môcť prevrátiť na strechu.
» V hre nebude prístupný pohľad z kabíny vodiča.
» Poškodenie na autách sa bude dať provizórne opraviť použitím lepiacej pásky (ako na obrázku). Taktiež sa budú dať opraviť kompletne v servise, ale hráča to bude stáť viac peňazí.
» Vozidlá sa budú môcť prevrátiť na strechu.
» V hre nebude prístupný pohľad z kabíny vodiča.
Spýtajte sa vývojárov na NFS: ProStreet
Kolegovia z fanstránky NFSUnlimited.net vám dávajú výnimočnú možnosť položiť otázku ohľadom pripravovaného Need for Speed: ProStreet priamo vývojárom hry. Zo všetkých otázok, ktoré prídu sa vyberú najlepšie a položia sa developerom.
Otázky posielajte v angličtine na adresu prostreetqa@nfsunlimited.net. Mali by sa týkať nasledovných tém: poškodenie, fyzikálny model, alebo dym. Čas na zaslanie máte do zajtra.
Otázky posielajte v angličtine na adresu prostreetqa@nfsunlimited.net. Mali by sa týkať nasledovných tém: poškodenie, fyzikálny model, alebo dym. Čas na zaslanie máte do zajtra.
NFS: ProStreet - bude aj zberateľská edícia?
Need for Speed: ProStreet by malo s najväčšou pravdepodobnosťou okrem klasickej verzie vyjsť aj v podobe zberateľskej edície, tak ako to bolo u NFS: Most Wanted a NFS: Carbon. Táto informácia zatiaľ nebola potvrdená ani vyvrátená, a nie je zatiaľ známe čím sa bude zberateľská edícia od normálnej líšiť. V prospech tejto informácie však hovorí možnosť predobjednať si Need for Speed: ProStreet Collector's Edition v známom internetovom obchode Amazon.com.
Dátum vydania - 31. október 2007!
Na oficiálnej stránke NeedForSpeed.com sa dnes objavil oficiálny dátum vydania Need for Speed: ProStreet v Severnej Amerike - 31. október 2007. Tento dátum by mal byť už definitívny a nemal by sa už meniť. Môžeme očakávať, že v európskych obchodoch sa hra objaví s niekoľkodňovým oneskorením. Do vydania plnej hry by sme sa ešte mohli dočkať uvoľnenia demoverzie, ktorá by podľa zvyku EA mohla byť vydaná začiatkom, prípadne uprostred októbra.
Nejaké črepiny z Need for Speed
Poďme sa spoločne pozrieť na to, čo zaujímevé sa nám objavilo na internete v posledných dňoch:
» Server 1UP publikoval pomerne rozsiahly článok pojednávajúci o celej histórii série Need for Speed, počnúc prvým Road & Track Presents: The Need For Speed až po pripravované Need for Speed: ProStreet.
» S tým úzko súvisí toto interview s Hannom Lemkem, generálnym manažérom štúdií EA Black Box a duchovným otcom celej značky NFS (stál už pri zrode prvého NFS).
» V kanadskom Vancouveri sa medzičasom uskutočnil už tradičný Community Day, kde bolo šéfom najväčších svetových NFS fanstránok naživo predvedené pripravované NFS: ProStreet. Nechýbali aj ďalšie diskusie a prezentácie. O akcii reportovalo NFS-Planet, NFSUnlimited, ND4SPDWorld, NFSCars, NFSGarage, ako aj samotné EA.
» Komunity sa týka aj ďalší článok z cyklu Community Spotlight, ktorý pravidelne uverejňujú oficiálne stránky EA. Tentoraz na otázky odpovedal šéf známej fansite ND4SPDWorld - Rob.
» Server 1UP publikoval pomerne rozsiahly článok pojednávajúci o celej histórii série Need for Speed, počnúc prvým Road & Track Presents: The Need For Speed až po pripravované Need for Speed: ProStreet.
» S tým úzko súvisí toto interview s Hannom Lemkem, generálnym manažérom štúdií EA Black Box a duchovným otcom celej značky NFS (stál už pri zrode prvého NFS).
» V kanadskom Vancouveri sa medzičasom uskutočnil už tradičný Community Day, kde bolo šéfom najväčších svetových NFS fanstránok naživo predvedené pripravované NFS: ProStreet. Nechýbali aj ďalšie diskusie a prezentácie. O akcii reportovalo NFS-Planet, NFSUnlimited, ND4SPDWorld, NFSCars, NFSGarage, ako aj samotné EA.
» Komunity sa týka aj ďalší článok z cyklu Community Spotlight, ktorý pravidelne uverejňujú oficiálne stránky EA. Tentoraz na otázky odpovedal šéf známej fansite ND4SPDWorld - Rob.
Rozhovor s producentom NFS: ProStreet
Mark Little, producent Need for Speed: ProStreet odpovedal na rôzne otázky ohľadom vývoja hry hernému serveru 1UP v nasledujúcom video-interview. Dozvieme sa čo-to o vyváženosti arkády a simulácie v hre, o dyme, ktorý bude jedným z hlavných vizuálnych ťahákov hry a samozrejme aj o toľko diskutovanom modeli poškodenia.
NFS: ProStreet Audio - nahrávanie zvukov do hry
Ak vás zaujíma, ako prebiehalo nahrávanie zvukov automobilov do Need for Speed: ProStreet, pozrite si toto 4-minútové video, ktoré zverejnil server GameVideos.com.