Christina Milian ako herečka pre NFS: Undercover
O pripravovanom Need for Speed: Undercover toho zatiaľ veľa nevieme, ale už teraz je jasné, kto bude v ňom vystupovať ako herečka a dopĺňať príbehovú líniu. Americká R&B a popová speváčka, tanečníčka a herečka Christina Milian totiž na svojej stránke nedávno uviedla, že natáča materiály pre hru Need for Speed od EA. Táto správa síce zakrátko zo stránky zmizla, no internetové archívy ju majú stále zaznamenanú. Zatiaľ nevieme, koho Christina Milian stvárni, ani či sa bude jednať o hlavnú postavu. Podľa zamerania hry a spojitosti s filmom Kuriér však môžme očakávať, že si hra bude na dejovej línii zakladať omnoho viac ako predchádzajúce diely.
Need for Speed: Undercover oficiálne odhalené!
Šéf EA John Riccitiello v rozhovore pre zahraničný magazín GamesIndustry.com konečne odhalil podtitul a zameranie nového, v poradí dvanásteho dielu NFS. Jeho celý názov bude Need for Speed: Undercover a vydanie je naplánované, ako sme už každoročne zvyknutí, na jeseň tohto roku. Podľa Riccitiella sa bude hra podobať na film The Transporter (Kuriér) z roku 2002, teda sa podľa všetkého môžme tešiť na napínavé doručovanie a vyzdvihovanie zásielok, prepravovanie nákladu alebo osôb v rýchlosti aj utajení, pravdepodobne aj za prítomnosti polície či nepriateľov.
Samostatnou kapitolou sú Riccitiellove vyjadrenia o spôsobe vývoja NFS: Undercover a starších dielov NFS. Podľa jeho slov je sklamaný výsledkom NFS: ProStreet, avšak uznal, že vedenie si za to môže z časti aj samo, keďže nechávalo svojmu vývojovému štúdiu vo Vancouveri na každý diel iba 12 mesiacov. Za takú krátku dobu je vraj obtiažne byť vždy inovatívny, čo sa aj potvrdilo napríklad v NFS: Carbon. Minulé leto sa preto vancouverská pobočka rozdelila na dve samostatné štúdia, do ktorých ešte prijali ďalších zamestnancov, tohtoročný diel bude teda vyvíjaný 17 mesiacov, a ten nasledujúci po ňom plné dva roky. Tieto vyjadrenia sú zaujímavé tiež z toho dôvodu, že EA kedysi tvrdilo, že každý druhý diel NFS pripadá na iných vývojárov. V každom prípade sa určite máme na čo tešiť, a dúfajme, že opatrenia ktoré prijali v EA povedú k naozaj kvalitnému prírastku do rodiny Need for Speed.
Samostatnou kapitolou sú Riccitiellove vyjadrenia o spôsobe vývoja NFS: Undercover a starších dielov NFS. Podľa jeho slov je sklamaný výsledkom NFS: ProStreet, avšak uznal, že vedenie si za to môže z časti aj samo, keďže nechávalo svojmu vývojovému štúdiu vo Vancouveri na každý diel iba 12 mesiacov. Za takú krátku dobu je vraj obtiažne byť vždy inovatívny, čo sa aj potvrdilo napríklad v NFS: Carbon. Minulé leto sa preto vancouverská pobočka rozdelila na dve samostatné štúdia, do ktorých ešte prijali ďalších zamestnancov, tohtoročný diel bude teda vyvíjaný 17 mesiacov, a ten nasledujúci po ňom plné dva roky. Tieto vyjadrenia sú zaujímavé tiež z toho dôvodu, že EA kedysi tvrdilo, že každý druhý diel NFS pripadá na iných vývojárov. V každom prípade sa určite máme na čo tešiť, a dúfajme, že opatrenia ktoré prijali v EA povedú k naozaj kvalitnému prírastku do rodiny Need for Speed.