Jesse Abney zodpovedal vaše otázky k NFS: Shift
Nedávno sme vám ponúkli možnosť spýtať sa vývojárov NFS: Shift na to, čo vás ohľadom hry zaujíma (novinka). Najlepšie otázky sme vybrali a posunuli priamo do EA. Netrvalo dlho a producent Jesse Abney takmer všetky zodpovedal, bohužiaľ niektoré odpovede boli vyhýbavé a tak sme sa vlastne nič nedozvedeli. Tu sú odpovede na naše/vaše otázky:
Otázka: Ak v hre prepichneme gumy, budeme môcť vojsť do boxu a vymeniť ich?
Odpoveď: Jedná sa o tradičnú dizajnérsku dilemu - ako vybalancovať realizmus a zábavu, dve protichodné sily vo videohernom závodení. Príliš veľa ľudí je zbytočne trestaných v čistokrvných simulátoroch. Zámerom Shiftu je udržať hru zábavnou, ale takisto priniesť určitú flexibilitu aby aj najskúsenejší hráči mali čo robiť. Nastavenia obtiažnosti, adaptívny herný systém ako aj individuálne jazdné nastavenia prinesú viac komplexnú prispôsobiteľnosť.
Otázka: Môžete nám povedať niečo o hardwarových nárokoch?
Odpoveď: Shift bude hviezdiť na najnovších hardwarových konfiguráciách, avšak ukrátení nebudú ani majitelia starších strojov. DirectX 9a umožní plne nastaviteľnú grafiku a vynikajúcu rovnováhu detailov a výkonu.
Otázka: Budú v NFS: Shift nejaké licencované custom diely?
Odpoveď: Áno, budú. Hra by mala obsahovať rozsiahly zoznam dielov, ktoré budú odrazom tých, ktoré sa vyskytujú vo svete profesionálneho závodenia.
Všetky otázky a odpovede (aj od iných NFS stránok) si môžete prečítať v angličtine na Needforspeed.com.
Otázka: Ak v hre prepichneme gumy, budeme môcť vojsť do boxu a vymeniť ich?
Odpoveď: Jedná sa o tradičnú dizajnérsku dilemu - ako vybalancovať realizmus a zábavu, dve protichodné sily vo videohernom závodení. Príliš veľa ľudí je zbytočne trestaných v čistokrvných simulátoroch. Zámerom Shiftu je udržať hru zábavnou, ale takisto priniesť určitú flexibilitu aby aj najskúsenejší hráči mali čo robiť. Nastavenia obtiažnosti, adaptívny herný systém ako aj individuálne jazdné nastavenia prinesú viac komplexnú prispôsobiteľnosť.
Otázka: Môžete nám povedať niečo o hardwarových nárokoch?
Odpoveď: Shift bude hviezdiť na najnovších hardwarových konfiguráciách, avšak ukrátení nebudú ani majitelia starších strojov. DirectX 9a umožní plne nastaviteľnú grafiku a vynikajúcu rovnováhu detailov a výkonu.
Otázka: Budú v NFS: Shift nejaké licencované custom diely?
Odpoveď: Áno, budú. Hra by mala obsahovať rozsiahly zoznam dielov, ktoré budú odrazom tých, ktoré sa vyskytujú vo svete profesionálneho závodenia.
Všetky otázky a odpovede (aj od iných NFS stránok) si môžete prečítať v angličtine na Needforspeed.com.
NFS Master: finále štartuje
Do našej tuningovej súťaže NFS Master o dve originálky NFS: Undercover, ktorá u nás na webe beží už od polovice marca, sme obdržali cez 200 obrázkov vašich áut. Z nich ste prostredníctvom hlasovania vybrali nasledovných 10 finalistov:
» Hospodin - 39 hlasov
» Reemus - 28 hlasov
» Paulos - 27 hlasov
» MaKaCTiM - 25 hlasov
» letec_de_haluz - 42 hlasov
» sidi - 20 hlasov
» miro423 - 78 hlasov
» PANZER - 40 hlasov
» jhony - 37 hlasov
» Blade - 34 hlasov
Všetci desiati sa proti sebe stretnú vo finále, kde však budú všetci tunovať jedno a to isté auto: Mazdu RX-7. Čas na odovzdanie obrázkov majú do nedele 10. mája 2009. Po tomto termíne spustíme finálne hlasovanie.
Z tohoto hlasovania vzíde prvý víťaz súťaže, následne VIP porota vyberie zo zvyšných 9 finalistov ďalšieho víťaza. Zloženie VIP poroty zverejníme až po skončení súťaže.
» Hospodin - 39 hlasov
» Reemus - 28 hlasov
» Paulos - 27 hlasov
» MaKaCTiM - 25 hlasov
» letec_de_haluz - 42 hlasov
» sidi - 20 hlasov
» miro423 - 78 hlasov
» PANZER - 40 hlasov
» jhony - 37 hlasov
» Blade - 34 hlasov
Všetci desiati sa proti sebe stretnú vo finále, kde však budú všetci tunovať jedno a to isté auto: Mazdu RX-7. Čas na odovzdanie obrázkov majú do nedele 10. mája 2009. Po tomto termíne spustíme finálne hlasovanie.
Z tohoto hlasovania vzíde prvý víťaz súťaže, následne VIP porota vyberie zo zvyšných 9 finalistov ďalšieho víťaza. Zloženie VIP poroty zverejníme až po skončení súťaže.