World of Speed: Alfa Romeo Giulietta

História malých rodinných áut trvá u Alfy už nejaký ten piatok, Giulietta je najnovším zástupcom tejto rady (vyrába sa už od roku 2010). Vo World of Speed si zajazdíme pravdepodobne s motorom 1,4l s turbom a výkonom 170 koní. Po stránke koncepcie Giulietta ničím neprekvapí, má predný náhon a motor je tiež vpredu.

Auto by malo byť dostupné už v beta verzii hry (ako dobrovoľník na testovanie sa môžete prihlásiť na úvodnej stránke WorldofSpeed.com). O konkrétnej dobe spustenia betatestu však ešte stále nevieme. Táto Alfa Romeo sa však pravdepodobne pripojí k nedávno predstavenému Fiatu 500 Abarth ako tzv. "starter car" - teda auto dostupné hneď v úvode hry.

Všetky screenshoty pochádzajú z oficiálnej stránky WoS a sú v rozlíšení 1920x1080 px.



World of Speed: Fiat 500 Abarth

Tento malý hatchback sa pôvodne vyrábal už v roku 1957 ako malé a lacné mestské vozítko s dvojvalcovým motorom s objemom 0,5l. Jeho oživenie prišlo v roku 2007, kde sa z neho však stala skôr štýlovka typu Mini než lacné a dostupné auto. Auto má taktiež športovú verziu, o ktorú sa postarala značka Abarth, v minulosti známa vďaka ich pretekárskym vozom.
Vo WoS sa pravdepodobne objaví verzia Abarth 595 s výkonnejším motorom 1,4l (160 koní, 230 Nm). Tiež môžeme rátať s tým, že toto bude jedno s áut, ktoré budú v hre dostupné už na začiatku.

World of Speed: Renault Mégane R.S. 265

Renault Mégane R.S. 265 istý čas držal rekordný čas zo známeho okruhu Nürburgring-Nordschleife v kategórii áut s predným náhonom, konkrétne 8.07.97. Po technickej stránke ide o dvojdverovú karosériu Meganu Coupé, športové sedačky v interiéri, niekoľko športových prvkov v exteriéri. Celý tento balík poháňa benzínový dvojliter s turbom s výkonom 265 koní. Poháňaná je predná náprava so samosvorom cez šesťrýchlostný manuál. Zrýchlenie 0–100 km/h - 6 sekúnd, top speed - 256 km/h. A celá táto rýchlosť je dostupná za 29 000€. Alebo vo World of Speed.

World of Speed: Amsterdam

Celá akcia sa odohrala na okruhu Zandvoort (jazdila tu aj F1), kde organizátori vyhradili pre novinárov osem PC. Na nich si mohli vyskúšať hru v tímoch po štyroch hráčoch. K dispozícií bola klávesnica, ovládač z Xboxu 360 a volant Logitech G27, na ktorých demonštrovali vývojári skvelú hrateľnosť bez ohľadu na pripojené ovládanie. Hralo sa buď na okruhu v Brand Hatch alebo trati v Londýne.
Potom mali hráči možnosť vyskúšať si jazdu svojho života v skutočných superšportoch na okruhu. Na výber bolo z Ferrari, Aston Martinu, alebo Lamborghini. Nakoniec ich ešte previezli po okruhu profesionálni jazdci na Renaulte Clio a Forde Mustang. Slušná akcia, čo poviete?
Celú akciu zaznamenáva nasledovné video.
World of Speed: Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution


Mercedes-Benz 190E je vlastne predchodca triedy C. Konkrétne verzie Evolution boli zamerané na ostrú jazdu - autá mali šestnásťventilový štvorvalec vyrobený v Cosworthe, z objemu 2,5 litra mal výkon 205 koní. V roku 1988...

Mercedes mal ďalej 5-rýchlostný manuál, ten prenášal výkon na zadnú nápravu. Auto malo taktiež diferenciál so zníženou svornosťou (LSD), podvozok bol pritvrdený a znížený. 190E sa nakoniec stalo základom k závodnému špeciálu nasadenému v DTM. Cestným verziám konkurovala hlavne prvá generácia BMW M3.



World of Speed: Pagani Huayra


Tentokrát prezentujú jedno auto, ktoré skvelo zapadá do kategórie superšport. Ide o najnovšie dielo taliana menom Horacio Pagani, ktorého by koniec koncov mohol poznať asi každý správny petrolhead, a jeho Pagani Huayra, auto, ktoré stojí vedľa staršej Zondy ako jej väčší brat.

Huayru poháňa motor 6.0l V12 pôvodne vyrobený divíziou AMG. Je prepĺňaný dvoma turbami, a tak dokáže vydolovať až 730 koní a 1000 Nm. Na zadnú nápravu je táto sila prenášaná sedemstupňovou sekvenčnou prevodovkou. Vďaka použitiu karbónového monokoku je auto extrémne tuhé a ľahké - váži len 1350 kg. Medzi ďalšie špecialitky patria vyklápacie Gullwing dvere a aktívne aerodynamické prvky.



Všetky screenshoty sú vo FullHD. Tešíte sa na túto sci-fi exotiku vo World of Speed?