Vyhľadávanie

Galéria

najnovší obrázok od

MR2
rozlíšenie 
veľkosť 
zobrazení 
pridané 
1600x900
340,76 kB
19203
11.8.2021
15:47:11

Kúpiť na PC

Kúpiť na PC
69,99€

Anketa

Ako hodnotíš NFS Heat? (známkovania ako v škole)
1
Zobraziť sekciu 1811

2
Zobraziť sekciu 1651

3
Zobraziť sekciu 1511

4
Zobraziť sekciu 1525

5
Zobraziť sekciu 1526

Spolu hlasov: 8024

Odkazy

Naša ikonka:
Naša ikonka

Spolupracujeme:
ABCgames.sk - hry, cheaty, trainery, návody, preklady, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
NFS-Planet
NFSCars.net
The-Witcher.cz
GTACity.cz

Štatistiky

Novinky - World of Speed

World of Speed: Mini Cooper S

Ako ďalší prírastok do carlistu World of Speed si predstavíme Mini Cooper S. Táto štýlovka (prevažne do mesta) sa nám po prvýkrát ukázala už vo videu odhaľujúcom tuning, teraz s o nej povieme o čosi viac.

Začnime pekne od začiatku. Prvé Mini sa začali vyrábať v roku 1959, vtedy ešte pod názvom Morris Mini-Minor. Prvý Mini Cooper sa potom objavil v roku 1961 ako prepracovaná športová verzia určená na homologáciu do závodných sérií. Názov Cooper značí spoluprácu s Johnom Cooperom, anglickým konštruktérom pretekárskych áut (od rally až po F1).


Najväčším závodným úspechom Mini Cooperu je jednoznačne trojnásobné víťazstvo na legendárnej Rally Monte Carlo. Tu dokázal poraziť aj krásne Porsche 904. A to všetko so štvorvalcom a predným náhonom.


Moderný Mini Cooper S je v podstate interpretáciou pôvodného Mini a jeho kľúčových prvkov, a ich stvárnením v modernom šate. Značku oživilo (a veru aj poriadne nakoplo) BMW, ktoré poskytlo aj techniku - hlavne motor 1.6 turbo. Tento motor bol vyvíjaný za pomoci koncernu PSA a momentálne je ho možné nájsť aj napr. v Peugeote RCZ naladený na viac ako 200 koní. Auto prezentované vo WoS bude mať konkrétne 189 konských síl a 280 Nm a doplní rady ďalších malých hothatchov - Meganu R.S., Fiatu 500 Abarth a Giulietty.
zaslal Trhač    28.06.2014, 22:45:00    sekcia WoS    komentáre (0)

World of Speed: wallpaper z E3

Slightly Mad Studios na výstave E3 zverejnili okrem traileru, ktorý sme si dopodrobna rozobrali, aj pozadie na plochu. Wallpaper je nazvaný "The Bridge" a odkazuje na slávny most Golden Gate Bridge v San Franciscu.

Pozadie je dostupné vo všetkých mysliteľných rozlíšeniach, stačí si len vybrať.

800 x 600 | 1024x768 | 1280x800 | 1280x960 | 1280x1024 | 1440x900 | 1600x900 | 1600x1200 | 1680x1050 | 1920x1080 | 1920x1200 | 640x960 | 640x1136

zaslal Trhač    24.06.2014, 13:20:00    sekcia WoS    zdroj: WoS forum    komentáre (0)

World of Speed: Ruf RK Coupé

Je na čase predstaviť si ďalšie vozidlo zo známeho carlistu World of Speed. Tentokrát nejde o sériovo vyrábaný voz veľkej automobilky, práve naopak. Dnes hovoríme o Ruf RK Coupé, aute vychádzajúcom z Porsche Cayman, no obsahujúcom kompresorom prepĺňaný motor 3,8l z 911 Carrera S (997). Úpravám sa okrem motoru nevyhla ani karoséria.

RK Coupé vzniklo spojením nemeckého úpravcu Ruf a talianskej karosárne StudioTorino. Ruf sa špecializuje na úpravu značky Porsche a preto sa postaral o motor, talianska karosáreň zase priniesla autu nové tvary. Celkovo vznikli dve verzie - RK Coupé na základe Caymanu a RK Spyder vychádzajúci z Boxsteru. Z každej verzie sa vyrobilo iba 49 kusov, čím táto úprava značne získala na exkluzivite.


Dizajn RK Coupé bol inšpirovaný vozidlami ako Porsche 904 GTS a Ferrari Dino 246 GT. Karosárske diely boli ručne vyrábané, výroba jedného auta trvala približne 400 hodín. Upravené boli predný a zadný nárazník z karbónu, zmenená bola zadná línia strechy a detaily ako koncovky výfukov a hliníkové viečko nádrže. Auto tiež dostalo nové disky, karbónové sedačky a kožou potiahnutý interiér.


Ruf sa postaral o zmenu dynamických parametrov vozidla. V motorovom priestore v strede auta za vodičom sa ocitol šesťvalcový boxer z Carrery S (3.8l, 355 koní). K nemu bol navyše pridaný kompresor ASA. Zvyšné úpravy čítajú nový airbox, úpravu vstrekovania paliva, preprogramovanú ECU a športový výfuk. Celkový výkon dosahuje 440 koní a 470 Nm, čo stačí na stovku za 3,8 sekundy a maximálnu rýchlosť 314 km/h.
zaslal Trhač    18.06.2014, 13:30:00    sekcia WoS    zdroj: PistonHeads.com    komentáre (0)

World of Speed - E3 Customization Trailer

Už na našej Facebook stránke sme upozorňovali na nový trailer z World of Speed, zameriavajúci sa na ukážku modifikácií vozidiel. Video s dĺžkou iba jemne cez jednu minútu bolo doslova nabité obrazom aj zvukom, preto sme sa ho rozhodli hlbšie rozobrať.

Vo videu si to Mitsubushi Lancer Evo X práši mestským okruhom v San Franciscu. Po stanovení času sa auto zobrazí v garáži/dieľni a je postupne vylepšované.


Na Evolution je aplikovaný performance aj visual tuning. Inými slovami - je upravovaný na jednej strane výkon a jazdné vlastnosti, na druhej strane vzhľad.
Možnosti úprav výkonu sa delia na tieto kategórie: engine, drivetrain, induction, suspension, brakes, nitro, tires. Vo videu boli aplikované diely na zlepšenie nasávania vzduchu (air intake kit), lepšie brzdy (supergrip back pads), výmena spojky (clutch master cylinder upgrade), stabilizátor (thick sway bars) a základný balík populárneho dusíku (base nitro kit). Každý diel má vplyv na vlastnosti auta, tak ako to zobrazuje tabuľka na pravej strane obrazovky. To že je hra ešte stále vo vývoji demonštruje aj fakt, že váha je zobrazovaná v librách, popisok pritom hovorí o kilogramoch.

Po stránke vzhľadu bol na auto pridaný aftermarket predný a zadný nárazník, prahy, vymenená bola tiež kapota, na kufri sa objavilo karbónové prítlačné krídlo veľkosti priemernej žehliacej dosky. Na konci bol na auto nanesený vinyl.


Po zajazdení o 12% lepšieho času na kolo je auto znovu upravované. Tentokrát je pridaný titánový výfuk (titanium exhaust), vylepšené brzdy (supergrip front pads), profi systém nitra (pro race nitro system) a nakoniec z výfukového potrubia vybratý katalyzátor.
Všetky upravené karosárske diely sú patrične nafúknuté, auto je natreté nabielo a zajazdí čas lepší o ďalších deväť sekúnd.

Do traileru sa podarilo vtesnať aj populárnu potitulkovú scénu odhaľujúcu nové vozidlo: Mini Cooper. Celkovo sa ukázané úpravy nesú v duchu NFS Underground a nie sú našťastie také striedme ako sme videli naposledy v NFS Rivals.

zaslal Trhač    12.06.2014, 22:45:00    sekcia WoS    komentáre (0)

Pagani Huayra, Silverstone a dážď

Napriek tomu, že rôznych screenshotov z World of Speed sme už videli dosť, videí bolo pomerne málo (presnejšie tri). A video, ktoré ukazovalo priamo jazdu na okruhu vyšlo iba jedno. Videá totiž odhalia z hry oveľa viac než obrázky - slabé zvuky motorov a vcelku hrozivý jazdný model.

V najnovšom videu jazdí Pagani Huayra po anglickom okruhu Silverstone, video tiež ukazuje dažďové efekty. Je treba dodať, že na fyzike auta (jazdný model) a dažďových efektoch sa stále pracuje. Tak či onak - zhodnotíme čo sa nám na terajšej verzii hry nepáči a čo by sa mohlo zlepšiť.


» zlé zvuky motorov. Znejú dosť lacno a anonymne, už Need for Speed: Porsche Unleashed z roku 2000 malo lepšiu zvukovú zložku, kde mal každý motor svoj špecifický zvuk.
» zlý jazdný model. Bolo oznámené, že hra bude arkádou, ale hráči tak nejak podvedome čakali aspoň trochu uveriteľný jazdný model. Ovládanie auta na videu je však veľmi podobné posledným dielom NFS. Opäť sa dejú prejazdy ostrými zákrutami v plnej rýchlosti, zakončené náhodným driftom.

» dobrá grafika. Tá naopak prekvapila, hra vyzerá skutočne vynikajúco. Odlesky z kaluží na trati, efekty dažďa, vlajúce vlajky. Detaily auta vyzerajú neskutočne. Po vizuálnej stránke sa pripravte na hotové orgie.
» dobre umiestnené kamery. Pohľad z interiéru, pohľad z tretej osoby. Pribudol pohľad zo strechy na kapotu a cestu.

Pamätajte, že na hre sa stále pracuje. Dúfajme, že páni zo Slightly Mad studios zapracujú hlavne na jazdnom modeli vozidiel.

zaslal Trhač    02.06.2014, 11:15:00    sekcia WoS    zdroj: World of Speed forum    komentáre (0)

World of Speed: Alfa Romeo Giulietta

S predstavovaním vozidiel dostupných v hre World of Speed ešte stále nie je koniec, tentokrát ide znovu o malý taliansky hatchback. Avšak tento stroj má na kapote znak, ktorý nikoho nenechá chladným - ide o Alfa Romeo.

História malých rodinných áut trvá u Alfy už nejaký ten piatok, Giulietta je najnovším zástupcom tejto rady (vyrába sa už od roku 2010). Vo World of Speed si zajazdíme pravdepodobne s motorom 1,4l s turbom a výkonom 170 koní. Po stránke koncepcie Giulietta ničím neprekvapí, má predný náhon a motor je tiež vpredu.


Auto by malo byť dostupné už v beta verzii hry (ako dobrovoľník na testovanie sa môžete prihlásiť na úvodnej stránke WorldofSpeed.com). O konkrétnej dobe spustenia betatestu však ešte stále nevieme. Táto Alfa Romeo sa však pravdepodobne pripojí k nedávno predstavenému Fiatu 500 Abarth ako tzv. "starter car" - teda auto dostupné hneď v úvode hry.


Všetky screenshoty pochádzajú z oficiálnej stránky WoS a sú v rozlíšení 1920x1080 px.

zaslal Trhač    29.05.2014, 11:18:00    sekcia WoS    komentáre (0)

World of Speed: Fiat 500 Abarth

Z World of Speed sa predstavuje ďalšie dostupné auto. Tentokrát ide o malý Fiat 500 Abarth - teda jeho moderné prevedenie. Je to ten správny nástroj na rýchle a úzke uličky mestských tratí.

Tento malý hatchback sa pôvodne vyrábal už v roku 1957 ako malé a lacné mestské vozítko s dvojvalcovým motorom s objemom 0,5l. Jeho oživenie prišlo v roku 2007, kde sa z neho však stala skôr štýlovka typu Mini než lacné a dostupné auto. Auto má taktiež športovú verziu, o ktorú sa postarala značka Abarth, v minulosti známa vďaka ich pretekárskym vozom.
Vo WoS sa pravdepodobne objaví verzia Abarth 595 s výkonnejším motorom 1,4l (160 koní, 230 Nm). Tiež môžeme rátať s tým, že toto bude jedno s áut, ktoré budú v hre dostupné už na začiatku.

zaslal Trhač    27.05.2014, 15:16:00    sekcia WoS    komentáre (0)

World of Speed: Renault Mégane R.S. 265

Do rýchlej partičky vozového parku pripravovanej hry World of Speed sa nám pridáva ďalší kúsok. Tentokrát ide "iba" o Renault, ale v žiadnom prípade sa nedá hovoriť o nudnom alebo pomalom aute. Tento konkrétny Megane je totiž jednou z najrýchlejších predokoliek na svete.

Renault Mégane R.S. 265 istý čas držal rekordný čas zo známeho okruhu Nürburgring-Nordschleife v kategórii áut s predným náhonom, konkrétne 8.07.97. Po technickej stránke ide o dvojdverovú karosériu Meganu Coupé, športové sedačky v interiéri, niekoľko športových prvkov v exteriéri. Celý tento balík poháňa benzínový dvojliter s turbom s výkonom 265 koní. Poháňaná je predná náprava so samosvorom cez šesťrýchlostný manuál. Zrýchlenie 0–100 km/h - 6 sekúnd, top speed - 256 km/h. A celá táto rýchlosť je dostupná za 29 000€. Alebo vo World of Speed.

zaslal Trhač    24.05.2014, 10:01:00    sekcia WoS    komentáre (0)

World of Speed: Amsterdam

Predvádzacia akcia ako sa patrí. Tak by sa dalo zhrnúť podujatie, ktoré usporiadalo Slightly Mad Studios pre novinárov v Amsterdame v Holandsku. Hralo sa World of Speed a jazdilo na okruhu.

Celá akcia sa odohrala na okruhu Zandvoort (jazdila tu aj F1), kde organizátori vyhradili pre novinárov osem PC. Na nich si mohli vyskúšať hru v tímoch po štyroch hráčoch. K dispozícií bola klávesnica, ovládač z Xboxu 360 a volant Logitech G27, na ktorých demonštrovali vývojári skvelú hrateľnosť bez ohľadu na pripojené ovládanie. Hralo sa buď na okruhu v Brand Hatch alebo trati v Londýne.

Potom mali hráči možnosť vyskúšať si jazdu svojho života v skutočných superšportoch na okruhu. Na výber bolo z Ferrari, Aston Martinu, alebo Lamborghini. Nakoniec ich ešte previezli po okruhu profesionálni jazdci na Renaulte Clio a Forde Mustang. Slušná akcia, čo poviete?

Celú akciu zaznamenáva nasledovné video.

zaslal Trhač    20.05.2014, 20:40:00    sekcia WoS    zdroj: WorldofSpeed.com    komentáre (0)

World of Speed: Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution

Z multiplayerovky World of Speed sa nám na piatich screenshotoch z hry predstavuje nové vozidlo, tentokrát ide síce o starší, ale o to legendárnejší Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution. Všetky screeny sú v rozlíšení FullHD.



Mercedes-Benz 190E je vlastne predchodca triedy C. Konkrétne verzie Evolution boli zamerané na ostrú jazdu - autá mali šestnásťventilový štvorvalec vyrobený v Cosworthe, z objemu 2,5 litra mal výkon 205 koní. V roku 1988...



Mercedes mal ďalej 5-rýchlostný manuál, ten prenášal výkon na zadnú nápravu. Auto malo taktiež diferenciál so zníženou svornosťou (LSD), podvozok bol pritvrdený a znížený. 190E sa nakoniec stalo základom k závodnému špeciálu nasadenému v DTM. Cestným verziám konkurovala hlavne prvá generácia BMW M3.

zaslal Trhač    15.05.2014, 17:55:00    sekcia WoS    komentáre (0)
Strana: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6


Archív noviniek