Need for Speed skutočne bude neustále potrebovať pripojenie
Vedúca osobnosť vývojárskeho štúdia Ghost Games, Marcus Nilsson, sa v rozhovore pre Official Xbox Magazine pokúsil obhájiť nutnosť neustáleho internetového pripojenia počas hrania najnovšieho Need for Speed. V najnovšom čísle magazínu sa vyjadril okrem iného aj o tomto pálčivom probléme, ktorý väčšina fanúšikov vníma ako veľký problém.
Najnovšie NFS totiž bude počas hrania vyžadovať neustále pripojenie k internetu, či už hráte na konzole alebo na PC. Výkonný producent štúdia Ghost Games to odôvodňuje hlavne integráciou online systému Autolog ako kľúčovej, prepracovanej časti hry. Vylepšený Autolog sa znovu naučíl nové triky, a tentokrát bude vedieť včleniť hranie vaších priateľov priamo do hry, ako súčasť príbehu.
Požiadavok na always online je rovnako vyžadovaný aj zo strany nového automatického systému zdieľania obrázkov z hry. Ten počas hrania automaticky zbiera snímky z rôznych momentov, ktoré sa potom automaticky odosielajú na NFS sieť kde ich následne ľudia môžu "olajkovať". Za tieto liky sa hra hráčovi odmení v podobe hernej meny - a to je motivácia pre hráča, pokúšať sa o čo najšialenejšie a najzaujímavejšie okamihy a zážitky. Znie to celé ako zaujímavý koncept, uvidíme ako to bude fungovať v realite.
V rozhovore sa tiež spomína ďalšia zaujímavá téma - a to prílišný počet dielov série NFS, ktorý vo výsledku až mätie zákazníkov. Skalný fanúšik však nevie, či sa na tom má smiať, alebo plakať. Jednotlivých dielov NFS bolo totiž v poslednej dobe skutočne tak veľa, že nedali šancu vyniknúť žiadnemu konkrétnemu dielu, a všetky sa iba zliali do jednotvárnej, chaotickej omáčky škodiacej sérii NFS na povesti.
V rozhovore to priznáva aj samotný Nilsson, keď doslovne hovorí, že "muselo byť mätúce vydať The Run šesť mesiacov po Shift 2". Rok pauzy po vydaní Rivals preto slúžil na definovanie odpovedí na otázky čo je NFS a čím by malo byť. Reboot série tak vychádza zo základov NFS, a tiež stanovuje základy budúcim dielom, ktoré sa budú niesť v rovnakom duchu. Budúcnosť NFS má totiž pevne v rukách jediné štúdio Ghost Games, ktoré by chcelo znovu vytvoriť legendu na úrovni Undergroundov alebo Most Wanted.
Najnovšie NFS totiž bude počas hrania vyžadovať neustále pripojenie k internetu, či už hráte na konzole alebo na PC. Výkonný producent štúdia Ghost Games to odôvodňuje hlavne integráciou online systému Autolog ako kľúčovej, prepracovanej časti hry. Vylepšený Autolog sa znovu naučíl nové triky, a tentokrát bude vedieť včleniť hranie vaších priateľov priamo do hry, ako súčasť príbehu.
Požiadavok na always online je rovnako vyžadovaný aj zo strany nového automatického systému zdieľania obrázkov z hry. Ten počas hrania automaticky zbiera snímky z rôznych momentov, ktoré sa potom automaticky odosielajú na NFS sieť kde ich následne ľudia môžu "olajkovať". Za tieto liky sa hra hráčovi odmení v podobe hernej meny - a to je motivácia pre hráča, pokúšať sa o čo najšialenejšie a najzaujímavejšie okamihy a zážitky. Znie to celé ako zaujímavý koncept, uvidíme ako to bude fungovať v realite.
V rozhovore sa tiež spomína ďalšia zaujímavá téma - a to prílišný počet dielov série NFS, ktorý vo výsledku až mätie zákazníkov. Skalný fanúšik však nevie, či sa na tom má smiať, alebo plakať. Jednotlivých dielov NFS bolo totiž v poslednej dobe skutočne tak veľa, že nedali šancu vyniknúť žiadnemu konkrétnemu dielu, a všetky sa iba zliali do jednotvárnej, chaotickej omáčky škodiacej sérii NFS na povesti.
V rozhovore to priznáva aj samotný Nilsson, keď doslovne hovorí, že "muselo byť mätúce vydať The Run šesť mesiacov po Shift 2". Rok pauzy po vydaní Rivals preto slúžil na definovanie odpovedí na otázky čo je NFS a čím by malo byť. Reboot série tak vychádza zo základov NFS, a tiež stanovuje základy budúcim dielom, ktoré sa budú niesť v rovnakom duchu. Budúcnosť NFS má totiž pevne v rukách jediné štúdio Ghost Games, ktoré by chcelo znovu vytvoriť legendu na úrovni Undergroundov alebo Most Wanted.