Vyhľadávanie

Galéria

najnovší obrázok od

MR2
rozlíšenie 
veľkosť 
zobrazení 
pridané 
1600x900
340,76 kB
18844
11.8.2021
15:47:11

Kúpiť na PC

Kúpiť na PC
69,99€

Anketa

Ako hodnotíš NFS Heat? (známkovania ako v škole)
1
Zobraziť sekciu 1808

2
Zobraziť sekciu 1650

3
Zobraziť sekciu 1510

4
Zobraziť sekciu 1525

5
Zobraziť sekciu 1523

Spolu hlasov: 8016

Odkazy

Naša ikonka:
Naša ikonka

Spolupracujeme:
ABCgames.sk - hry, cheaty, trainery, návody, preklady, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
NFS-Planet
NFSCars.net
The-Witcher.cz
GTACity.cz

Štatistiky

Novinky

Need for Speed skutočne bude neustále potrebovať pripojenie

Vedúca osobnosť vývojárskeho štúdia Ghost Games, Marcus Nilsson, sa v rozhovore pre Official Xbox Magazine pokúsil obhájiť nutnosť neustáleho internetového pripojenia počas hrania najnovšieho Need for Speed. V najnovšom čísle magazínu sa vyjadril okrem iného aj o tomto pálčivom probléme, ktorý väčšina fanúšikov vníma ako veľký problém.

Najnovšie NFS totiž bude počas hrania vyžadovať neustále pripojenie k internetu, či už hráte na konzole alebo na PC. Výkonný producent štúdia Ghost Games to odôvodňuje hlavne integráciou online systému Autolog ako kľúčovej, prepracovanej časti hry. Vylepšený Autolog sa znovu naučíl nové triky, a tentokrát bude vedieť včleniť hranie vaších priateľov priamo do hry, ako súčasť príbehu.

Požiadavok na always online je rovnako vyžadovaný aj zo strany nového automatického systému zdieľania obrázkov z hry. Ten počas hrania automaticky zbiera snímky z rôznych momentov, ktoré sa potom automaticky odosielajú na NFS sieť kde ich následne ľudia môžu "olajkovať". Za tieto liky sa hra hráčovi odmení v podobe hernej meny - a to je motivácia pre hráča, pokúšať sa o čo najšialenejšie a najzaujímavejšie okamihy a zážitky. Znie to celé ako zaujímavý koncept, uvidíme ako to bude fungovať v realite.



V rozhovore sa tiež spomína ďalšia zaujímavá téma - a to prílišný počet dielov série NFS, ktorý vo výsledku až mätie zákazníkov. Skalný fanúšik však nevie, či sa na tom má smiať, alebo plakať. Jednotlivých dielov NFS bolo totiž v poslednej dobe skutočne tak veľa, že nedali šancu vyniknúť žiadnemu konkrétnemu dielu, a všetky sa iba zliali do jednotvárnej, chaotickej omáčky škodiacej sérii NFS na povesti.

V rozhovore to priznáva aj samotný Nilsson, keď doslovne hovorí, že "muselo byť mätúce vydať The Run šesť mesiacov po Shift 2". Rok pauzy po vydaní Rivals preto slúžil na definovanie odpovedí na otázky čo je NFS a čím by malo byť. Reboot série tak vychádza zo základov NFS, a tiež stanovuje základy budúcim dielom, ktoré sa budú niesť v rovnakom duchu. Budúcnosť NFS má totiž pevne v rukách jediné štúdio Ghost Games, ktoré by chcelo znovu vytvoriť legendu na úrovni Undergroundov alebo Most Wanted.
zaslal Trhač    11.08.2015, 23:00:00    sekcia NFS2015    zdroj: GamesRadar.com    komentáre (2)


Archív noviniek