Odpovede od vývojárov na otázky verejnosti (II.)
Pred mesiacom ste mali možnosť prostredníctvom fanstránky NFSUnlimited.net položiť vývojárom NFS: ProStreet ľubovolnú otázku týkajúcu sa hry (novinka). Zo všetkých doručených otázok vývojári hneď po skončení akcie zodpovedali a zverejnili 6 (novinka). Ďalších jedenástich sme sa dočkali až dnes. V nasledujúcich riadkoch zhrniem, čo zaujímavé sme sa z nich dozvedeli.
» Nárazníky, krídla a kapoty budú po kolíziách z auta visieť, dokonca budú môcť byť odtrhnuté. Dverí sa to týkať nebude, pretože vývojári nechcú, aby v hre niekto prišiel k zraneniu.
» Fyzika bude v hre nezvyčajne verná a reálna. Autori kompletne preprogramovali tento systém. Pre hráčov, ktorým bude robiť reálne chovanie auta problémy a pre tých, ktorí sú zvyknutí na ovládanie zo starších dielov NFS, budú k dispozícii pomocné systémy a asistenti. Avšak čím menej asistentov si hráč zapne, tým lepšie časy bude dosahovať.
» Poškodenie na aute bude vplývať aj na výkon a správanie vozidla.
» Fyzika v módoch Drag a Drift bude rovnaká ako v ostatných závodných módoch. V starších NFS sme videli rozdielny engine u týchto dvoch herných módov.
» Auto bude možné v NFS: ProStreet úplne zničiť, tak, že nebude pojazdné. Jeden nepodarený závod však nebude znamenať koniec sveta, stačí sa posnažiť v ostatných eventoch v určitom závodnom dni.
» Vývojári nechcú simulovať úplne presné chovanie poškodeného vozidla a trestať tak hráča. Odtrhnutá kapota alebo visiaci nárazník sa príliš neprejaví na vlastnostiach (aj keď aerodynamiku to ovplyvní) a bude tak stále možné vyhrať závod. Ak však hráč narazí v 200 km/h rýchlosti priamo do steny, závod preňho skončil.
» Autá sa nahnú a pôjdu po 2 kolesách, ak hráč vo veľkej rýchlosti vbehne do zákruty. To isté sa stane, ak nabehne na trosky či sutiny na trati.
» Motor bude môcť vybuchnúť iba v Drag móde. Autori zastávajú názor, že v iných módoch by to nebola veľká zábava a bolo by to zbytočné trestanie hráča.
» Pneumatiky nebudú podliehať poškodeniu, pri rýchlom burnoute sa nespália ani nezvlečú.
» Tuningové súčiatky budú mať na aute presne taký efekt ako by ste očakávali v skutočnosti. Časti z karbonu budú odolnejšie ako regulárne súčiastky.
» Nárazníky, krídla a kapoty budú po kolíziách z auta visieť, dokonca budú môcť byť odtrhnuté. Dverí sa to týkať nebude, pretože vývojári nechcú, aby v hre niekto prišiel k zraneniu.
» Fyzika bude v hre nezvyčajne verná a reálna. Autori kompletne preprogramovali tento systém. Pre hráčov, ktorým bude robiť reálne chovanie auta problémy a pre tých, ktorí sú zvyknutí na ovládanie zo starších dielov NFS, budú k dispozícii pomocné systémy a asistenti. Avšak čím menej asistentov si hráč zapne, tým lepšie časy bude dosahovať.
» Poškodenie na aute bude vplývať aj na výkon a správanie vozidla.
» Fyzika v módoch Drag a Drift bude rovnaká ako v ostatných závodných módoch. V starších NFS sme videli rozdielny engine u týchto dvoch herných módov.
» Auto bude možné v NFS: ProStreet úplne zničiť, tak, že nebude pojazdné. Jeden nepodarený závod však nebude znamenať koniec sveta, stačí sa posnažiť v ostatných eventoch v určitom závodnom dni.
» Vývojári nechcú simulovať úplne presné chovanie poškodeného vozidla a trestať tak hráča. Odtrhnutá kapota alebo visiaci nárazník sa príliš neprejaví na vlastnostiach (aj keď aerodynamiku to ovplyvní) a bude tak stále možné vyhrať závod. Ak však hráč narazí v 200 km/h rýchlosti priamo do steny, závod preňho skončil.
» Autá sa nahnú a pôjdu po 2 kolesách, ak hráč vo veľkej rýchlosti vbehne do zákruty. To isté sa stane, ak nabehne na trosky či sutiny na trati.
» Motor bude môcť vybuchnúť iba v Drag móde. Autori zastávajú názor, že v iných módoch by to nebola veľká zábava a bolo by to zbytočné trestanie hráča.
» Pneumatiky nebudú podliehať poškodeniu, pri rýchlom burnoute sa nespália ani nezvlečú.
» Tuningové súčiatky budú mať na aute presne taký efekt ako by ste očakávali v skutočnosti. Časti z karbonu budú odolnejšie ako regulárne súčiastky.