World of Speed: BMW 135i
Na World of Speed fóre bolo zverejnených päť nových FullHD screenshotov zobrazujúcich BMW 135i prvej generácie - a tomu sme sa ešte nevenovali. Všetky resty treba samozrejme dohnať, preto si spravíme ďalšie poriadne predstavenie aj so všetkými novými screenmi.
BMW radu 1 je tvarom a veľkosťou typický hatchback, kompaktné auto. Jednotka našťastie ctí tradície BMW, a na rozdiel od ostatných malých áut ponúka poctivý zadný náhon. Auto vďaka tomu ponúka úplne iné jazdné zážitky ako konkurencia.
135i sa vyrábalo (a stále vyrába) v rôznych karosárskych verziách, či už ako troj či päťdverový hatchback, alebo ako dvojdverové kupé a kabriolet. Konkrétne najsilnejšia verzia (čo je 135i - odhliadnuc od 1M) bola v prvej generácií dostupná iba ako kupé alebo kabrio.
Pod kapotou sa vystriedali dva rôzne motory s podobnými parametrami - zakaždým to bol benzínový prepĺňaný radový šesťvalec. Staršia jednotka, označená N54, používala dve turbá, novšia N55 iba jedno. Výkonovo sa stále jednalo o 306 koní a 400 Nm. Stovku zvládlo pod päť sekúnd, maximálna rýchlosť bola limitovaná na 250 km/h.
Aj BMW radu 1 má za sebou jeden vskutku pozoruhodný úspech v závodnej oblasti - zisk piateho miesta celkovo v náročnom vytrvalostnom preteku ADAC 24h Rennen Nürburgring .
BMW radu 1 je tvarom a veľkosťou typický hatchback, kompaktné auto. Jednotka našťastie ctí tradície BMW, a na rozdiel od ostatných malých áut ponúka poctivý zadný náhon. Auto vďaka tomu ponúka úplne iné jazdné zážitky ako konkurencia.
135i sa vyrábalo (a stále vyrába) v rôznych karosárskych verziách, či už ako troj či päťdverový hatchback, alebo ako dvojdverové kupé a kabriolet. Konkrétne najsilnejšia verzia (čo je 135i - odhliadnuc od 1M) bola v prvej generácií dostupná iba ako kupé alebo kabrio.
Pod kapotou sa vystriedali dva rôzne motory s podobnými parametrami - zakaždým to bol benzínový prepĺňaný radový šesťvalec. Staršia jednotka, označená N54, používala dve turbá, novšia N55 iba jedno. Výkonovo sa stále jednalo o 306 koní a 400 Nm. Stovku zvládlo pod päť sekúnd, maximálna rýchlosť bola limitovaná na 250 km/h.
Aj BMW radu 1 má za sebou jeden vskutku pozoruhodný úspech v závodnej oblasti - zisk piateho miesta celkovo v náročnom vytrvalostnom preteku ADAC 24h Rennen Nürburgring .