WoS: Alfa Romeo 8C Competizione
Pokračujeme v nastolenom tempe, ideme sa pozrieť na Alfa Romeo 8C Competizione. Motor z Ferrari, sekvenčná prevodovka, dve miesta, samosvorný diferenciál, stovka za 4,2 s, desivá cena. Toto vôbec nie je ľudová Alfa.
Prvý prototyp 8C Competizione bol na trh uvedený už v roku 2003. Alfa Romeo na auto zakrátko dostala viac ako 1400 objednávok. Začalo sa však predávať, k veľkej radosti šoférov po celom svete, až v roku 2007 za nemalú sumu 165 000 €.
Dizajn auta je inšpirovaný slávnymi modelmi z tridsiatych a štyridsiatych rokov minulého storočia. Názov Competizione pritom odkazuje na 6C 2500 Competizione z roku 1948.
Pod kapotou je motor, na ktorom sa podieľalo Maserati aj Ferrari. Ide o 4,7 litrový V8 s výkonom 450 koní. Pri hmotnosti okolo 1500 kg trvá zrýchlenie na stovku asi 4 sekundy, maximálnu rýchlosť uvádza Alfa Romeo okolo 180 mph. V realite je to ešte viac, asi 190 mph (305 km/h).
Ja konkrétne sa teším viac na jej menšiu sestru v oveľa lepšej kondícií - 4C s karbónovým monokokom, váhou pod jednu tonu a prepĺňaným štvorvalcom. Snáď sa v hre tiež objaví.
Prvý prototyp 8C Competizione bol na trh uvedený už v roku 2003. Alfa Romeo na auto zakrátko dostala viac ako 1400 objednávok. Začalo sa však predávať, k veľkej radosti šoférov po celom svete, až v roku 2007 za nemalú sumu 165 000 €.
Dizajn auta je inšpirovaný slávnymi modelmi z tridsiatych a štyridsiatych rokov minulého storočia. Názov Competizione pritom odkazuje na 6C 2500 Competizione z roku 1948.
Pod kapotou je motor, na ktorom sa podieľalo Maserati aj Ferrari. Ide o 4,7 litrový V8 s výkonom 450 koní. Pri hmotnosti okolo 1500 kg trvá zrýchlenie na stovku asi 4 sekundy, maximálnu rýchlosť uvádza Alfa Romeo okolo 180 mph. V realite je to ešte viac, asi 190 mph (305 km/h).
Ja konkrétne sa teším viac na jej menšiu sestru v oveľa lepšej kondícií - 4C s karbónovým monokokom, váhou pod jednu tonu a prepĺňaným štvorvalcom. Snáď sa v hre tiež objaví.