WoS - princíp tímovej jazdy
Už sme si hovorili, že na výstave Gamescom v Nemecku má tím okolo World of Speed predstaviť nové autá, bližšie opísať tímovú spoluprácu v hre a tiež zverejniť dátum spustenia bety. Nové autá sme si už predstavili, poďme sa pozrieť na tú tímovú jazdu.
Tímovej hre sme sa venovali už v článku s videom. Na oficiálnej stránke WoS však túto tému rozoberajú hlbšie. Hra samotná sa radí do kategórie "racing MMO", a pevnou súčasťou každej online multiplayerovej hry je tímová spolupráca. Pred každým závodom si jazdci musia medzi sebou určiť svoje ciele, prispôsobiť tomu svoje auto atď. Pri tímovom pretekaní totiž nevyhrá ten kto prvý pretne cieľovú čiaru, vyhrá tím s najväčším počtom bodov.
V každom preteku budú určené štyri ciele (objectives), za ktoré môžu jazdci zbierať body. Môže to byť napr. slipstream, tiež známy ako drafting - držanie sa vo vzduchovom vaku vytvorenom autom pred vami. Medzi ďalšie možné ciele patrí Pathfinder (hľadanie skratiek), Overtake (body za predbehnutie určeného počtu áut), Master Corners (ideálny prejazd zákrutou, ten asi poteší priaznivcov simulátorov), Sliding (akési šmýkanie v zákrute, rozdielne od driftovania) a Master Racing Line (udržať sa v ideálnej stope čo najdlhšie).
Za splnenie viacerých cieľov naraz sa pripočítavajú extra body. Tímová jazda je v preteku podporená výberom takých cieľov, ktoré sa vzájomne vylučujú (nemôžete napríklad udržiavať ideálnu závodnú stopu a driftovať či ísť pritom skratkou). Preto je na hráčoch dohodnúť sa a určiť si špecifické úlohy.
Tímová jazda je štúdiom Slightly Mad hodnotená ako kľúčová časť hry, ktorá ju odlišuje od ostatných multiplayerových hier oceňujúcich iba najrýchlejších jazdcov. Pre všetkých ostatných hráčov potom jazda stráca zmysel. Vo WoS by sa však vďaka plneniu tímových cieľov mal zabaviť každý hráč.
A nakoniec odhalenie dátumu spustenia bety: bude to štvrtý kvartál roku 2014.
Tímovej hre sme sa venovali už v článku s videom. Na oficiálnej stránke WoS však túto tému rozoberajú hlbšie. Hra samotná sa radí do kategórie "racing MMO", a pevnou súčasťou každej online multiplayerovej hry je tímová spolupráca. Pred každým závodom si jazdci musia medzi sebou určiť svoje ciele, prispôsobiť tomu svoje auto atď. Pri tímovom pretekaní totiž nevyhrá ten kto prvý pretne cieľovú čiaru, vyhrá tím s najväčším počtom bodov.
V každom preteku budú určené štyri ciele (objectives), za ktoré môžu jazdci zbierať body. Môže to byť napr. slipstream, tiež známy ako drafting - držanie sa vo vzduchovom vaku vytvorenom autom pred vami. Medzi ďalšie možné ciele patrí Pathfinder (hľadanie skratiek), Overtake (body za predbehnutie určeného počtu áut), Master Corners (ideálny prejazd zákrutou, ten asi poteší priaznivcov simulátorov), Sliding (akési šmýkanie v zákrute, rozdielne od driftovania) a Master Racing Line (udržať sa v ideálnej stope čo najdlhšie).
Za splnenie viacerých cieľov naraz sa pripočítavajú extra body. Tímová jazda je v preteku podporená výberom takých cieľov, ktoré sa vzájomne vylučujú (nemôžete napríklad udržiavať ideálnu závodnú stopu a driftovať či ísť pritom skratkou). Preto je na hráčoch dohodnúť sa a určiť si špecifické úlohy.
Tímová jazda je štúdiom Slightly Mad hodnotená ako kľúčová časť hry, ktorá ju odlišuje od ostatných multiplayerových hier oceňujúcich iba najrýchlejších jazdcov. Pre všetkých ostatných hráčov potom jazda stráca zmysel. Vo WoS by sa však vďaka plneniu tímových cieľov mal zabaviť každý hráč.
A nakoniec odhalenie dátumu spustenia bety: bude to štvrtý kvartál roku 2014.