WoS: otázky a odpovede od vývojárov (2.časť)

Prvá otázka smerovala na možnosť importu vlastných klubových log. Vlastné logo si uploadovať nebudete, no v hre by mal byť na jeho tvorbu pripravený nástroj. Vývojársky tím je momentálne plne vyťažený prípravou alfa a beta testov, neskôr po vydaní do hry pribudnú herné módy Drag a Drift. Tiež bude možné upravovať postavu hráča v hre. Už vieme, že vizuálny tuning nebude ovplyvňovať jazdné vlastnosti a výkon auta, vývojári totiž chceli zabrániť situácií kde by všetky autá používali tie isté (najlepšie) diely. Tieto diely na úpravu výkonu alebo vzhľadu auta by hráči mali dostávať za prejdenie pretekov a iných úloh v hre (to však veľmi nedáva zmysel, neznamenalo by to absenciu hernej meny?).

V hre bude možnosť vytvoriť súkromné preteky iba pre priateľov. V klasických pretekoch ale budú vaši súperi vyberaní matchmakingovým systémom, kde bude zohľadnený výkon vášho pretekárskeho stroja. Protihráči tak budú mať približne rovnako rýchle autá. Plánuje sa tvorba API, ktoré by hráčom umožnilo pristupovať k údajom z herných profilov napr. na fórach (aby ste sa v podpise na fóre mohli chvastať vašimi výsledkami). V hre bude množstvo špeciálnych podujatí, v ktorých budete môcť vyhrať rôzne unikátne ceny/odmeny.
Vývojári by s hrou tiež radi prerazili na poli ESports, kde by sme sa mohli dočkať aj serióznych podujatí. Momentálne sú však všetci zamestnaní prácou na iných častiach hry, preto by sme sa tejto funkcionality mohli dočkať až neskôr. Ďalšou funkciou pridanou až po oficiálnom vydaní hry by bola možnosť vyskúšať si auto pred jeho kúpou. Posledná otázka sa týkala výskytu spätných zrkadiel aj v pohľade z tretej osoby, tu znovu vývojári odpovedali štýlom - ak to komunita chce, spravíme to. Veľké meškanie hry si teda vývojári chcú ospravedlniť aspoň prívetivým prístupom k hráčom.
