WoS: Subaru BRZ
O World of Speed sme za posledný mesiac nenapísali ani jednu novinku. Má to svoj dôvod, okolo hry sa stále veľa nedeje. Testovanie hry je ešte stále iba v alfa fáze, čo znamená že hru hrá iba niekoľko vybraných hráčov z Ruska. Na betatest fanúšikovia čakajú ako na spasenie, na oficiálnej stránke stále prebiehajú rôzne súťaže o získanie kľúčov do tejto prvotnej ochutnávky hry. Medzičasom bolo dokonca ohlásené ukončenie NFS World, teda najväčšieho konkurenta WoS. Taký dôležitý faktor (nahradenie vedúceho titulu) si snáď WoS nenechá ujsť, nie?
Poďme sa teraz pozrieť na nejaké oficiálne správy - a teda predstavenie ďalšieho nového auta do carlistu. Tentokrát ide o Subaru BRZ. Zrejme každý "petrolhead" vie o čo sa jedná - malo by ísť o duchovného nástupcu hači-roku Toyoty AE86. Auto teda malo byť cenovo dostupným autom pre vodiča, ktorému by prinieslo skutočné a nefalšované zážitky z jazdy (čo sa ovládania týka). Ako to dopadlo v reáli sa môžete presvedčiť v teste Chrisa Harrisa, z môjho pohľadu auto momentálne zabíja vysoko nastavená cena (a to sa ešte nepredáva nový Mustang, ktorého predaje s GT86 bohužiaľ vytrú podlahu).
Naspäť k Toyote (teda vlastne Subaru). Väčšinou sa o aute dočítate ako o Toyote GT86, no predáva sa aj ako Subaru BRZ a Scion FR-S. V praxi to funguje asi tak, že je auto viac Subaru ako Toyota - Subaru auto vyrába vo svojich továrňach a štvorvalcový boxer pod kapotou má od Toyoty iba systém priameho vstreku paliva.
BRZ má nízku hmotnosť, dvestokoňový dvojliter a veľmi dobré jazdné vlastnosti, preto by to na trati malo byť veľmi schopné auto. Určite bude v hre obľúbené, po zvýšení výkonu motoru by z neho totiž mohla byť slušná raketa.
Poďme sa teraz pozrieť na nejaké oficiálne správy - a teda predstavenie ďalšieho nového auta do carlistu. Tentokrát ide o Subaru BRZ. Zrejme každý "petrolhead" vie o čo sa jedná - malo by ísť o duchovného nástupcu hači-roku Toyoty AE86. Auto teda malo byť cenovo dostupným autom pre vodiča, ktorému by prinieslo skutočné a nefalšované zážitky z jazdy (čo sa ovládania týka). Ako to dopadlo v reáli sa môžete presvedčiť v teste Chrisa Harrisa, z môjho pohľadu auto momentálne zabíja vysoko nastavená cena (a to sa ešte nepredáva nový Mustang, ktorého predaje s GT86 bohužiaľ vytrú podlahu).
Naspäť k Toyote (teda vlastne Subaru). Väčšinou sa o aute dočítate ako o Toyote GT86, no predáva sa aj ako Subaru BRZ a Scion FR-S. V praxi to funguje asi tak, že je auto viac Subaru ako Toyota - Subaru auto vyrába vo svojich továrňach a štvorvalcový boxer pod kapotou má od Toyoty iba systém priameho vstreku paliva.
BRZ má nízku hmotnosť, dvestokoňový dvojliter a veľmi dobré jazdné vlastnosti, preto by to na trati malo byť veľmi schopné auto. Určite bude v hre obľúbené, po zvýšení výkonu motoru by z neho totiž mohla byť slušná raketa.